#1 Skrevet April 19, 2006 Det er på tide å få på sommerskoa på bilen. I den forbindelse skal jeg sette på et sett med senkefjærer. Noen som kan anbefale et verksted på Agder (Kristiansand med omegn) som har utstyr og kompetanse til å gjøre dette for en grei pris? Bilen er en Seat Alhambra (VW Sharan) 2001. Det er noe aldeles forferdelig trangt og kronglete å bytte fjærer foran på denne. Trenger visstnok noe spesialverktøy også. Derfor velger jeg å sette bort hele jobben. Trenger uansett en kvittering på firehjulskontroll for å få senkefjærene godkjent (ført inn i vognkortet). Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2006 Etter veldig mye plunder og et par avbrutte forsøk har jeg omsider klart å få på plass senkesettet. Fiksa det sjøl Nå gjenstår firhjulskontroll og en tur til en "vennligsinnet" kontrollstasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2006 Gumpen hadde ikke så gal pris på firehjulskontroll faktisk, tror det var snakk om 1200 på min bil ihvertfall. Men er lang ventetid der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2006 Jeg betalte 1100 på gumpens på golfen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...