#1 Skrevet April 19, 2006 Skal bestille meg Compomotive mo felger nå. 8x18.. Men får spm om hva slags impress jeg vil ha.. ellers for jeg orginal impress til bilen min.. Jeg hvet ikke hva impress er en gang, så lurte på om noen kunne fortelle meg... Dette er det jeg kan velge i: 10>16 23>38 40>60 Står att designen kan variere litt avhengi av impress, og når jeg først skal svi av noen tusen på felger skulle det gjerne blitt riktig og pent.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2006 Etter som jeg hørte så var innpresset fra 35 og oppover de med bøyde eiker hvis du skjønner..De med innpress under hadde sånn "flat face" som jeg ikke synes er så veldig pent på compo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2006 INNpress som det så fint heter er ganske enkelt hvor mye felgen bygger innover eller utover i forhold til senterlinja på felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2006 Skal bestille meg Compomotive mo felger nå. 8x18..Men får spm om hva slags impress jeg vil ha.. ellers for jeg orginal impress til bilen min.. Jeg hvet ikke hva impress er en gang, så lurte på om noen kunne fortelle meg... Dette er det jeg kan velge i: 10>16 23>38 40>60 Står att designen kan variere litt avhengi av impress, og når jeg først skal svi av noen tusen på felger skulle det gjerne blitt riktig og pent.. Mvh Antar utfra dette at felgdesignet er likt for 8x18 felger med ET10 til 16, 23 til 38 og 40 til 60. Dvs det spiller ingen rolle for utseendet på felgen om du bestiller ET23 eller ET38. Var noen som mente at felg med lavt offset ikke er så fin i dette designet, og det vet ikke jeg noe om. Men generelt er det jo slik at lavere offset gir bredere kant og kulere felg. Så for å kombinere en felg som ikke stikker for langt ut på bilen din samtidig som designet er kult, ville jeg valgt ET et sted mellom 30 og 38. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...