#1 Skrevet April 19, 2006 Noen av dere som har gravd litt dypere enn meg og kanskje vet litt mer? Har 245/35-19 nå, mener synes det ser litt spett ut bakfra samt fra siden! Så jeg har vurdert 265/25-20!! Noen som vet om dette går, bilen er ikke senket! Den lar seg ikke senke, subber jo for et godt ord originalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2006 Du bør jo høre med vw om de vet hva bilen er godkjent med i første omgang.. Som med bmw-en jeg hadde så var den godkjent for å ha 225/40-18 foran og 245/40-18 bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2006 Kan du ikke bare prøve å space ut felgene litt bak? Pleier å hjelpe en del det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2006 Tror du den ser breiere ut av den del? Ellers så har jeg tenkt tanken ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2006 Så lenge du klarer å se dekket når du er bak bilen så vil jo ikke dekket virke breiere dersom du hiver på en spacer.. Da må det breiere dekk til Men dersom du har så lav bakfanger at det nesten ikke er mulig å sanse dekkene bakfra så vil det hjelpe med en spacer. Men det er vel ikke helt lovlig men det er nok ikke 265 dekk på en passat heller uansett tenker jeg (tror ikke den bilen er godkjent for slikt).. Vil vel subbe i det meste baki der da tenker jeg. Men nå vil jeg jo si at det er jo meget bredt med 245 da.. burde ikke d holde mer enn nok hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2006 Har du bilder av bilen sånn som det ser ut bak nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2006 Tar muligens sjangsen på å legge om ikveld, så da skal jeg ta et bilde til dere imorgen. Når jeg er oppe av sengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2006 Noen av dere som har gravd litt dypere enn meg og kanskje vet litt mer? Har 245/35-19 nå, mener synes det ser litt spett ut bakfra samt fra siden! Så jeg har vurdert 265/25-20!! Noen som vet om dette går, bilen er ikke senket! Den lar seg ikke senke, subber jo for et godt ord originalt! Etter å lest denne tråden, får jeg si som BI-reklamen: her er det nok å ta tak i Hvordan Passat er det disse hjula er til? At 245/35 19 ser spett ut, tyder på: 1) Smal felg (typ 8x19) 2) Falken dekk 3) En kombinasjon av disse I hele tatt å vurdere brede/bredere dekk uten å snakke om senking eller felgbredde blir også litt absurd. Har man 8,5 bred felg oppnår man lite med å velge 2 cm bredere dekk. Men en spacer kan selvsagt hjelpe litt. Å ha 245/35 19 uten senking må jo se veldig rart ut, og 20 tommere uten senk tror jeg blir "helt donald". At bilen er myk tilsier ikke at bilen ikke tåler senking, det vil heller si at du trenger stivere støtdempere. 265/25 20 finnes, såvidt jeg vet, ikke ennå. Men BF har jo 225/30, så skulle tro de muligens lager dette som bakdekk snart. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2006 Felgen er 8" ja, ikke min skyld! En shitforhandler som ikke ville ta imot kundeklager! Uansett, nå subber ikke bilen fordi den duver nedi pga at den er for myk! Nå snakker jeg om snø og snøklumber på rettstrekker! Satt med bare klumper i halsen etter 8 mil med masse masse trailer fylt-opp-bak-dekket-snø!! Bare for å ha nevnt det, masse telehiv og dårlige veier i området og jeg er ikke akkurat bekjent for å kjøre pent! Så meg med en stivere enn stivest bil?? Da er det vel noe som kommer til å gå føyka! Men som sagt, tar litt bilder imorgen så får dere se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2006 Her e et par bilda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2006 ....og ett til for syns skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2006 Hadde 255 dekk bak på en A4 b5 somjeg hadde. dette gikk akkurat om jeg brukte en spacer på 5mm, da med felg som hadde ET35. Var senka 40mm bak og tok litt borti innerskjermen i harde dumper. Det er vel sånn ca like god plass på en a4 som på en passat, såjeg tviler på at du får plass til 265 bak. Om du skulle ville skrive dekk og felger inn i vognkortet, så kan du bare glemme det med forskjellig dim forran og bak, pga at vag bilene er godkjent med lik dekk dim forran som bak, ikke sånn som feks BMW, der noen er godkjent fra fabrikk med større bak enn framme. Og som sagt over... jo større felger du har uten senk, jo mer "donald" ser det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 21, 2006 Tror du den ser breiere ut av den del?Ellers så har jeg tenkt tanken ja.... Jeg kan også anbefale spacere og min bil ble da breiere av den grunn. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=49312&highlight=viper Bilder med og uten spacere lenger ned på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 22, 2006 Så dere syns min ser Donald ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 22, 2006 Jeg ville nok hatt gummien på dekket javnt med hjulbuen. Det ser mye mye bedre ut. Ser litt for mye jeep ut, uten senk og store felger.... Men det er bare min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2006 Så dere syns min ser Donald ut?? Synes bilen din helt fin ut Men det ville den neppe gjort med 265 dekk og samme fjærene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 28, 2006 265/25 20 finnes, såvidt jeg vet, ikke ennå. Men BF har jo 225/30, så skulle tro de muligens lager dette som bakdekk snart. Ser at Hankook Ventus Sport S1 evo nå står i lista med 265/25 20. Men 225/30 20 står ikke der, så ser ut som de mener man skal bruke 235/30 20 foran og 265/25 20 bak. Løp og kjøp, men husk å senke bilen først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...