#1 Skrevet April 19, 2006 sitte her og skal finne meg felger til bobbla, men sliter veeeldi med å finne ut hva jeg vill ha! noen som har noen tips? ps: hadde ikke tenkt å selge både skjorta og buksa for å kjøpe meg felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2006 Sjekk ut http://www.sharif.no Der er det masse utvalg, og veldi bra priser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2006 Dette er en ASA felg, som heter DS3. Veldig fet syns jeg.. Tror den er 3-delt så den er litt dyr, men det er som sagt masse mer der!! bare let;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2006 sitte her og skal finne meg felger til bobbla, men sliter veeeldi med å finne ut hva jeg vill ha! noen som har noen tips? ps: hadde ikke tenkt å selge både skjorta og buksa for å kjøpe meg felger! I mine øyne ser de fleste 18" på Beetle ut som noe som kunne kommet originalt på bilen liksom. Det er såpass runde former på Beetlen at felgene ser fort små ut. I mine øyne hvertfall! 18" er et diskre valg, men veldig rett på mange måter hvis du ikke vil stikke deg sånn ut! Som oftest hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2006 er klar over sharif, og har kjika endel på felgpakkene hans, men har får de jo aldri inn på lager :\ I mine øyne ser de fleste 18" på Beetle ut som noe som kunne kommet originalt på bilen liksom. Det er såpass runde former på Beetlen at felgene ser fort små ut. I mine øyne hvertfall! 18" er et diskre valg, men veldig rett på mange måter hvis du ikke vil stikke deg sånn ut! Som oftest hvertfall! sjønner godt hva du mener, men med veiene her, og dette års budsjett, blir det ikke mer en 18" i år iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2006 Tror nok at 18" blir meget pent på bilen! Porsche felger (husker ikke hva de heter, men det er de vanlige med vridde eiker liksom ) er jo alltids kult? EDIT: Sånne her mener jeg http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_40&products_id=1682 , men ser de ikke passer innpressmessig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2006 heter rh cup eller no har døromt om de lenge, men pris + feil boltsirkel er en liten hindring.. hvordan felger du har på din? mye ga du for de, og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2006 Jeg skal ha disse på når jeg en gang får meg beetle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2006 De her + massiv senk hadde gjort seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2006 heter rh cup eller no har døromt om de lenge, men pris + feil boltsirkel er en liten hindring.. hvordan felger du har på din? mye ga du for de, og hvor? Jeg har TSW Rib felger 19x8, med 235/35/19 Hankook sport dekk. Kjøpte felgene hos Vwcarconsult, og dekka kjøpte jeg her i byen. Felga kom vel på 14 000 og dekka på 8000. Så det ble altså 22000 totalt! Hankook dekka er billigdekk, men de er slitesterke som fy! Kjørte de hele fjor-sesongen og de ser ikke slitt ut engang Her er bilde av bilen: Jadda Roar, det er du som har tatt bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...