Anbefalte innlegg

*innlegget er forandret*

Kan noen oversette følgende: "Leitungsverteiler fur Eigendiagnose, oberhalb der Relaisplatte"

jeg regner med det betyr "ledning til diagnosekontakt, på oversiden av sikringsboksen", men jeg tok kun 1. år med tysk på ungd. skolen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om diagnosekontaktene, i min Golf 3 gti 8v -94, går direkte til styreenheten? går det an å "tyvkoble" seg inn på ledningene nærmere "hjernen".

jeg får ikke kontakt når jeg kobler til diagnoseverktøyet hos forhandler...

Hadde samme problemet på min 97 A4 tq.. Tok av fronten på spilleren og da fikk den kontakt.. :P Mekanikern mente det var fordi jeg ikke hadde orginal stereo. Skulle plukke den ut men det funket allerede da fronten kom av.. Merkelig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var nettopp en tur i bilen. Diagnosekontaktene har 2 ledninger hver. den ene kontakten ser ut til å være + & - (correct me if i'm wrong) den andre har en gul og en grå\hvit ledning. disse ledningene endte i en kontakt som selvfølgelig ikke var plugget i noe sted... Er det noen som på stående fot vet hvor denne skal plugges i??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarte ikke å holde meg, så det ble en tur til i bilen. Tror jeg har fått det til, men fint hvis noen kunne oversatt setningen i det første innlegget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarte ikke å holde meg, så det ble en tur til i bilen. Tror jeg har fått det til, men fint hvis noen kunne oversatt setningen i det første innlegget.

Ledningsfordeler (kontakt?) for egendiagnose, over relè platen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange takk, det var noe slikt jeg trodde.

er det noen som vet hvor den gule ledningen til diagnosekontakten går til?? Jeg finner ikke denne i koblingsskjemaene jeg har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fant frem koblingskjemaene til en 1,8l (AAM,ABS) og der står det at den gule ledningen går direkte til hjernen (mono-Motronic).

Nå har jeg har lest ganske nøye gjennom koblingsskjemaene til Digifant'en og jeg finner kun 1 ledning som går til diagnosekontakten

er det bare den grå\hvite som trengs for å kjøre diagnose på denne motoren (2E)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet om det kun er den grå\hvite ledningen som trengs for å få kontakt med hjernen på digifant???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.