problem med girspake/kasse G2

Anbefalte innlegg

har nå nylig opplevd at girspaken på en måte setter seg fast i gira og at det har blitt veldig vanskelig og treffe riktig gir og også til tider å få den inn i gir: klø : girspaken har også blitt mer og mer "rørepinne" kan dette kun være pga at alle foringene i overføringene er utslitt eller er dette et tegn på et større problem?? slik som dårlig clutch eller rett og slett en girkasse som holder på og havarere.... (forhåpentligvis håper jeg det er foringene... og hvis det er de er det noen som vet hvor jeg kan få tak i nye?)

 

takker for alle svar

 

mvh espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå nylig opplevd at girspaken på en måte setter seg fast i gira og at det har blitt veldig vanskelig og treffe riktig gir og også til tider å få den inn i gir: klø : girspaken har også blitt mer og mer "rørepinne" kan dette kun være pga at alle foringene i overføringene er utslitt eller er dette et tegn på et større problem?? slik som dårlig clutch eller rett og slett en girkasse som holder på og havarere.... (forhåpentligvis håper jeg det er foringene... og hvis det er de er det noen som vet hvor jeg kan få tak i nye?)

 

takker for alle svar

 

mvh espen

 

Det er antagelig den kula som girspaken sitter i. golfen til dama har det samme.. Du får et rep-set til det som koster 200 kr. Skal bytte på ho sin i morra.. Kan si hvordan den er å bytte den i morra (hvis jeg får tid da) Ser du bor på fevik,- du får ta en tur til gromstad:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar:) bestillte et komlpett rep sett med alle foringer og plastdeler som trengs på bilxstra idag til 500kr

får håre det gjør susen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.