Anbefalte innlegg

har prøvd å ringe sharif nå i lenger tid, men han tar alldri tlf!

er det noen andre som selger rs6 hjul? har hørt så å si alle plasser..

noen som har forslag vor jeg kan høre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffer jeg, hvilken dimensjon og dekk størrelse ønsker du

og hvilken biltype

send meg gjerne en mail på

martin@vwbus.no

Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppers!

sendte deg mail nå om dekk dim osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Sharif har tatt det gamle "ta av røret" trikset sitt igjen jeg, har prøvd å ringe han nå konstant i 2 dager fra jobb og det er ALLTID opptatt, uansett.... : rolleyes

Var vel slik for et par år tilbake og, virker som han ikke har noen lenger til å svare på tlf. slik som han hadde i fjor og før der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen orginale rs6 felger med dekk. De er kjørt en sesong, men det er bare 16" da:o

Send meg en PM vis du er innresert.

MVH

Jens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjennom på telefon idag, etter å ha prøvd noen dager : rolleyes

Var der for to uker siden, da satt det fire stykk på "kontoret", burde da være noen av de som kan svare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring tidlig på morran, så kommer du kanskje gjennom.

Tror nok Sharif og gjengen har mer enn nok med kunder som er i "butikken". De prioriterer nok heller disse kundene enn andre som lurer på priser osv.

Og de har mye å gjøre.. Var bortom der i går, og en kamerat av meg stod en time i kø før han fikk bestilt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vil nåkk tru der ermange som skal ha felger nå ja dekk sesongen nå,

har prøvd å ringe i dag også fra kl 8 i dag tidlig, ingen som tar tlf enten er det opptatt eller så er det ingen som tar tlf..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd å ringe sharif nå i lenger tid, men han tar alldri tlf!

er det noen andre som selger rs6 hjul? har hørt så å si alle plasser..

noen som har forslag vor jeg kan høre?

http://www.dekkshop.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

`jeg har hostet opp flere tlf nr 41412929 93087415 93485790 JEG HAR OGSÅ RINGT I TO DAGER.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der 5 min etter åpningstid i dag og da var butikken stappa full.. Mens jeg var der ringte telefonen i ett sett. Var bare Tommy Sharif som betjente telefonen der. Ingen av telefonen som kom inn der mens jeg var der ble besvart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare be alle som er hos shariff forsikre seg om at de har fått levert felger uten kast, med riktig vekter på. Sleit vette av meg sist sessong. Var hos shariff 4 ganger og venter 1-2timer hver gang, for å fortelle han om at noe var veldig galt med felgene han nettopp hadde solgt meg. Så pass på. Det endte bra, men at det skal ta så lang tid å få rettet på en "liten" feil er helt på trynet. Men prisene er jo greie, så noe kluss må man vel regne med: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderte å kjøpe nye sommerfelger hos Sharif, men siden jeg ikke bor i nærheten og de aldri tar telefonen så ga jeg faen. Gikk og kjøpte her i Bergen isteden. Ble ikke så ille pris heller faktisk:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg bekjent så har han heller ikke noen av disse felgpakkene han oppererer med på nettet inne. Har ringte flere ganger før og etter påske og da får han de "snart"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får dei snart ja den har jeg hørt før:P hehe.. blir nåkk kjøp av felger en anna plass i år ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ringt siden onsdags morgen, og bare fått opptatt. Og de to gangene det har ringt, har telefonen ikke blitt besvart.. : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring E18motosenter eller se her http://www.motorsenter.no/ er ikke ille priser der. Det ligger i Tønsberg(Sem)33359500 Eller i Horten 330 20 800.

Gav 11500 for 18 tom med dunlop dekker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne hos shariff idag da er kompis skulle ha hjul, sitter 3 tullinger bak disken å bare glaner ut i lufta med den helvettes køen,OG tlf ringer som bare det..noen som gidder å ta den? neida..Typeeeeeeeer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var hos Sharif i dag kl 10. Fytte i h...... så mange mennesker!!

Fikk sms av han i morge halv seks om at han nå hadde felgpakke. Ihvertfall RS6 i 18"

Her er det bare å stå opp mandag morgen og være der i god tid før de åpner!

For et sirkus. Kult for han!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig, hvis en kommer gjennom på telefonen, og bestille felgpakke, slik at jeg kan hente de til lørdagen? Hadde kanskje spart litt tid, å vente på at de legger på dekk. Ser den er noen som sender sms til han. Er det bare å gjøre det? Blir slikt besvart da?? Renner sikkert inn en del.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig, hvis en kommer gjennom på telefonen, og bestille felgpakke, slik at jeg kan hente de til lørdagen? Hadde kanskje spart litt tid, å vente på at de legger på dekk. Ser den er noen som sender sms til han. Er det bare å gjøre det? Blir slikt besvart da?? Renner sikkert inn en del.....

Tenkte jeg slulle gjøre det jeg oxo,bestille det og hente det dagen etter. :)

Ja da,send han en SMS på: 92 02 10 84 får svar innen 1døgn etter. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Da skal jeg prøve det:) Stod i 3 timer sist vår, og det kan jeg klare meg uten...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Da skal jeg prøve det:) Stod i 3 timer sist vår, og det kan jeg klare meg uten...:)

Uff,ja.... :rolleye:;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan bekrefte at han har RS6 pakker inne nå? Skal ha i 18".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.