#26 Skrevet April 23, 2006 Er det noen som kan bekrefte at han har RS6 pakker inne nå? Skal ha i 18". Jeg fikk en sms halv seks på lørdag morgen hvor han bekreftet at RS6 nå var inne. Løp å kjøp. Personlig tror jeg ikke det nytter å forhåndsbestille der nå. Det er jo villmannstilstander der om dagen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 23, 2006 Oki. Da skal jeg prøve det:) Stod i 3 timer sist vår, og det kan jeg klare meg uten... Ikke klag. Jeg sto der 4 timer en dag i fjor bare for å få høre at han ikke hadde NOEN dekk i noe som helst dimensjon som jeg kunne bruke (215-235/45-17). Kom tilbake 1 uke senere og venta i 5 timer - 4 for å få henta ut dekk og 1 for å få lagt de på. Fikk et par kledelige hakk i felgene med på kjøpet. Joda, Sharif er billig, og de yter faktisk knall service når du først får tak i de, men å stille meg som nr. 130 i køen for å få meg noen dekk, det gjør jeg aldri igjen. Blir dekkonline.com på meg til høsten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 23, 2006 Jeg fikk en sms halv seks på lørdag morgen hvor han bekreftet at RS6 nå var inne.Løp å kjøp. Personlig tror jeg ikke det nytter å forhåndsbestille der nå. Det er jo villmannstilstander der om dagen!! Hørtes bra ut. Vil prøve å forhåndsbestille. Bor et stykke unna, så jeg gidder ikke å kjøre helt dit, og så få beskjed om at de ikke har......Det er vel ingen som slår han på prisen for 18" RS6??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 23, 2006 Dere kan også Ringe dekkcompaniet i bærum. Bra priser på replikafelger og vettuge dekkpriser... Lkort leveingstid og lite eller ingen venting når du er der. telefon: 67 15 06 50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 24, 2006 Da var jeg hos Sharif kl 1600 i dag, og hvis halvparten av de som stod å ventet da i det hele tatt blir ekspedert før 1900 er det FLAKS!!! Helt åndssvakt..... Ifølge nettsiden åpner han 0800, jeg stiller i morgen kl 07! Hva han har inne nå er jeg usikker på. Det eneste han sendte med sms på var 18" RS6. Det hadde han. Men dette er også siste gang. Bortkastet tid og penger å drive på som dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 24, 2006 Huff.. jeg har nå sett igjennom hele denne tråden og blir bare oppgitt.. har selv prøvd å ringe, kom i gjennom 3 ganger og hver gang så haddde di ikke noen A8 19" inne.. så jeg tror jeg gir f.. i hele Sharif jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 25, 2006 I dag har jeg prøvd å ringe Sharif MAAAANGE ganger... Alltid opptatt Har også sendt mail via hjemmesiden deres (første gang for 2 dager siden!) uten å få svar Ser noen har fått kjøpt RS6 felger - men er det noen som har "oppgradert" dekk? Jeg må nemelig ha 95 i LI, noe jeg ikke tror standard pakken har. Snakket med Sharif for en stund siden, og fikk da beskjed om at pakke med Nokian og RS6 skulle komme på ca. 8.500 (altså 1.000 mer en std. pakka). Hu kunne ikke garantere pris, da de ikke hadde fått prisliste på Nokian enda... Noen som vet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 25, 2006 Da har jeg vært å kjøpt RS6 pakken. Jeg stillte kl 0730 og kjørte ut derfra kl 0915. Jeg var nr 3 i køen, og grunnen til at det tok sånn tid er at noen av disse gutta han har leid inn ikke er de kjappeste. Han som demonterte vinterhjulene og satte på de nye, ante ikke hva han drev på med. De andre måtte bort å rette på han for den minste ting. Trodde jeg skulle le meg ihjel... Så en ting er klart: Hadde et par av de ute på gulvet vært litt mere proffe så hadde dette gått mye raskere. Folk hadde stått i kø der ute til 22 i går kveld, da måtte Sharif si at nok fikk være nok. Men han er like blid. Så til alle som er litt gretne for at de ikke får svar på telefon eller mail, glem det!! Der må man stille opp, stå opp om morgenen og stille seg i kø! Der er det Texas!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 25, 2006 Da har jeg vært å kjøpt RS6 pakken. Jeg stillte kl 0730 og kjørte ut derfra kl 0915. Jeg var nr 3 i køen, og grunnen til at det tok sånn tid er at noen av disse gutta han har leid inn ikke er de kjappeste. Han som demonterte vinterhjulene og satte på de nye, ante ikke hva han drev på med. De andre måtte bort å rette på han for den minste ting. Trodde jeg skulle le meg ihjel... Så en ting er klart: Hadde et par av de ute på gulvet vært litt mere proffe så hadde dette gått mye raskere. Folk hadde stått i kø der ute til 22 i går kveld, da måtte Sharif si at nok fikk være nok. Men han er like blid. Så til alle som er litt gretne for at de ikke får svar på telefon eller mail, glem det!! Der må man stille opp, stå opp om morgenen og stille seg i kø! Der er det Texas!! Skulle ikke du ha 19" A8 da? Eller har de ikke fått det ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 25, 2006 Skulle ikke du ha 19" A8 da? Eller har de ikke fått det ennå? Jo det stemmer. Men jeg tok en siste liten endring på det. Syns de er ganske pene RS6, så da ble det de. Og det ser bra ut! MEN: Du får hva du betaler for. Det er ikke for ingenting at det er billig. Går du litt nærmere etter i kantene ser du at dette er veldig replika fra lavkost land! Så midt råd er til de som skal kjøpe å heller legge til noen flere kroner for så å gå opp i merke/kvalitet. Høres kanskje litt rart ut fra en som akkurat har kjøpt, men jeg MÅTTE ha nye sommer dekk. Skal i tillegg selge bilen så da er den forhåpentligvis litt lettere å selge med de hjulene. En annen ting er at det IKKE er særlig lurt å la de sette på hjulene for deg. Det er ufattelig trangt i lokalet. Masse mennesker, dekk og felger om hverandre. Og på toppen skal det stå en stakkar å skifte dekk. Det som skjer er at han åler seg inntil bilen med den møkkete, oljete kjeledressen, slik at jeg nå har masse lekre striper rundt omkring. Vasket bilen nå ikveld for jeg så jo i støvet på bilen hva som hadde skjedd... Det er bare å stikke bort til Lies Supershine å få rettet på det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 25, 2006 Jeg bestilte tre felgpakker på nett om onsdagen, og fikk mail om at jeg skulle bli kontaktet av selger snart.. Men har ikke hørt noen verdens ting! Bor et stykke unna så er ikke bare å bare å kjøre fram og tilbake hele tiden heller! Noen som har hørt når de får inn replica pakkene? Har bestilt RS4-2, en momo pakke og en asa pakke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 25, 2006 Som sagt så har de RS6, men har ikke hørt om noen av de andre. Han pleier å sette frem et eksemplar når han får felger slik at man kan titte. Men jeg så ingen av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 26, 2006 Hmm,ok. Tror dere de 19" A8 felgpakkene er de samme hos Shariff som hos feks http://www.dekkspectrum.no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 26, 2006 Da har jeg vært å kjøpt RS6 pakken. Jeg stillte kl 0730 og kjørte ut derfra kl 0915. Jeg var nr 3 i køen, og grunnen til at det tok sånn tid er at noen av disse gutta han har leid inn ikke er de kjappeste. Så til alle som er litt gretne for at de ikke får svar på telefon eller mail, glem det!! Der må man stille opp, stå opp om morgenen og stille seg i kø! Der er det Texas!! Høres mer eller mindre ut slik som det pleier å være der. Brukte selv en halv fredag der i fjor sommer, og nå er det vell høysessong for nye dekk og felger så ikke rart at dem har det litt travelt. Bor et stykke unna så er ikke bare å bare å kjøre fram og tilbake hele tiden heller! Med all respekt men et stykke unna? Østfold du bor? Bergen/Ålesund er et stykke unna, men vi kvir oss ikke for å svinge over fjellet en tur for noen billige felger el dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 26, 2006 Jeg tror det er flere produsenter når det gjelder replica felger...? Ikke godt å si, men jeg har inntrykk av at de pakkene Sharif har nå kommer fra et asiatisk land. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 26, 2006 Jeg tror det er flere produsenter når det gjelder replica felger...? Ikke godt å si, men jeg har inntrykk av at de pakkene Sharif har nå kommer fra et asiatisk land. Hmm,ja. Blitt litt usikker på om jeg skal shoppe de i fra Dekkspectrum nå,får de for 11995kr inkl frak + TÛV papirer på de.. Og kanskje de er bedre enn Shariff sine!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 26, 2006 Ja det var det da.... Har du snakket med Sharif? Jeg var der igjen i morges kl 0730. Da var det kun jeg og en annen der. Om du prøver å ringe da eller sender han en sms på 92021084. Jeg ville prøvd nr til butikk og en sms på mobilen. Mulig han ikke tar mobil hvis han ikke vet hvem det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 26, 2006 Noen som vet eksakt når Sharif får inn sine RS4 2 felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 26, 2006 Jeg får se når han får de inn,er de pene nok for meg så kjøper jeg der,er de ikke det så dropper jeg de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 26, 2006 Siden ingen kan si noe på telefon når man først kommer igjennom og man skal ligsom ta en tjanse å kjøre 13 mil for så og kanskje få til svar: Nei di felgene har ikke kommet.. NEI det gadd jeg ikke.. Kjøpte meg heller 19" Carllsson felger 8.5x19 m. 235/35-19 hos E-18 Motorsenter i Horten. Fra jeg kom inn døra til jeg kjørte ut med nye "Rims" så tok det 45min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 26, 2006 RS4-2 felgene får de ikke inn før om tre uker!! Det var no driit! Så lenge har ikke jeg tid å vente Så jeg går nok får ASA AR1 hvis de kan skaffe disse fort.. De er så og si like TSW Kyalami felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 26, 2006 RS4-2 felgene får de ikke inn før om tre uker!! Det var no driit! Så lenge har ikke jeg tid å vente Så jeg går nok får ASA AR1 hvis de kan skaffe disse fort.. De er så og si like TSW Kyalami felgene. Svarte fa** hel*** stei** i ahr prøvd å ringt i tre daga no. Så lese i her at dem ikkje får dem inn før om tre uke. Det e no sommar da: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 26, 2006 Han mister MYE kunder nå pga av sen leverangse med felger altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 26, 2006 Ja det synes jeg var for dårlig.. Hvertfall at jeg ikke får beskjed om slikt før etter 1 uke etter at jeg har bestilt! Hmm.. Krysser fingra for at de kan skaffe ASA fort! Som sagt, det er nå det er tid for sommer hjul, gidder ikke vente en måned til ass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 26, 2006 Får man felgene med en gang bare man stikker innom Sharif? Vis de har på lager? Har muligens en som kan stikke innom for meg, men det er jo ikke mulig å ring å spør, så jeg gjør det her istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...