Anbefalte innlegg

Ja det tenker jeg nok:) Planen var jo få de til treffet i valdres, men akk og ve......treff blir det lell:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det tenker jeg nok:) Planen var jo få de til treffet i valdres, men akk og ve......treff blir det lell:)

kanskje er du heldig og får dei før:) kan alltids håpe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...joda er vel noe i det, men treffet er jo på mandag, så det blir nok vanskelig......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...joda er vel noe i det, men treffet er jo på mandag, så det blir nok vanskelig......

hehe, aha... då blir det nok en smule verre ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om han har den ene felgpakka han reklamerer for...

ASA 2-delte FN1 18"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif'en må jo ha tjent noen kroner etterhvert, så han "driter" vel litt i hva folk egentlig kommer ut av butikken med, så lenge de betaler for det...

Dette var godt sagt, når de greier å selge 19" felger med 225.35 dekk til en VW Transporter, da lurer jeg på hva de tenker med, de vet hverfall ikke hva rulleomkrets eller diameter er.

martin

det er nesten 5% mindre diameter. Jeg tenkte på 17" felgpakke med 225/55 dekk, har de det med riktig Li mon tro? (107)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit om sharif har inne 18" a8 felgene 5x100?? vanskelig å komme igjennom på tlf :S

hvilke dekk er det som følger med pakken, og hva er målene?

takk for alle svar ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Sharif i går, han har 18" A8 i 5*100 i lager... 7500,- med dekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Sharif i går, han har 18" A8 i 5*100 i lager... 7500,- med dekk!

Vet du han har inne RS4 2 5x112 felger i 19". Han svarer ikke på mail heller.: bh :

Kanskje dumt bare å prøve å få kontakt: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du han har inne RS4 2 5x112 felger i 19". Han svarer ikke på mail heller.: bh :

Kanskje dumt bare å prøve å få kontakt: dum :

Hvis jeg ikke tar helt feil, så mener jeg at han som jeg snakket med i går, sa at jeg kunne vente på RS4 2 felgene. Tolket det som om han ikke hadde fått de enda........spekulasjoner ifra min side:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da droppa jeg hele Shariff jeg,kjøpte 4stk Orginale Audi A8 felger i fra Audi.Fikk de til en bra pris av en kamerat på Audi,så da blir det hjul til uke/helgen. ;)

Dekkene blir Nankang Ultra NS-II i 235/35/19". ;)

Gleeeder meg! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hva merke det er på dekka somer i felgpakken hos sharif, og hvilken dimensjon det er på pakken til 7500,-???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dråppet Sharif jeg også, gidder ikke bestille med noen som ikke kan ta telefonen, eller svare på mail.

Gikk for disse til min A4, håper det blir bra. Kommer oppover til helga og de skal på med en gang:)

mine felger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene felger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg bekjent så har han heller ikke noen av disse felgpakkene han oppererer med på nettet inne. Har ringte flere ganger før og etter påske og da får han de "snart"...

Var igår og hentet 20 mine, ja det tok lang tid, og det var sinsykt mange mennesker der, 18 og 17 toms gfelg pakkene skulle komme idag til norge, så de skal ha det i begynnelsen av neste uke. Om det stemmer, veit jeg ikke men det var det tommy sa til meg når jeg spurte for en kompis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper at jeg får felgene min snart. Klør i fingrene etter å få de på......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper at jeg får felgene min snart. Klør i fingrene etter å få de på......

Jeg håper på det samme!

Jeg bestillte 6.april, da hadde de felgene på lager, ja jøss... Tar vist lang til med DHL...: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal innom han i morgen så hvis det er noen her som vil vite om han har noen spes felger inne så kan jeg sjekke hvis dere vil? : klø :

Bor bare 20min unna han så. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal innom han i morgen så hvis det er noen her som vil vite om han har noen spes felger inne så kan jeg sjekke hvis dere vil? : klø :

Replica RS4 Type II i 19" som han hadde på kampanje til 9950,- om han ikke har, ev. når han får dem inn, om han i det hele tatt har en sikker dato.

Edit: Felgene skal passe helt nye Audi A4, (B7?)

Også kunne det vært kjekt å visst prisen på 215/35-18 i Toyo T1-S om du gidder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Replica RS4 Type II i 19" som han hadde på kampanje til 9950,- om han ikke har, ev. når han får dem inn, om han i det hele tatt har en sikker dato.

Også kunne det vært kjekt å visst prisen på 215/35-18 i Toyo T1-S om du gidder.

Skal spørre jeg vettu. :D

Noterer og spørr jeg,hvis jeg er heldig og kommer frem til disken før det stenger da.. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal spørre jeg vettu. :D

Noterer og spørr jeg,hvis jeg er heldig og kommer frem til disken før det stenger da.. : haha :

Ja det spørs det, brukte selv 6-7 timer der en fredag i fjor for ett sett med felg/dekk, men halvparten av tiden var nok min egen fundering og treige besluttsomhet, og den andre var sommel og rot hos mr.shariff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte på 17" felgpakke med 225/55 dekk, har de det med riktig Li mon tro? (107)

Rs6 felger med dekk til varebil. Du kan no spørre.

edit: et51

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte vell en vesentlig detalj, felgen skal passe på den helt nye Audi A4, (B7?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du giddi å spørre om når RS6 felgene kommer inn igjen? Er redd jeg må vente en god stund.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte vell en vesentlig detalj, felgen skal passe på den helt nye Audi A4, (B7?)

Ok. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.