#101 Skrevet Mai 3, 2006 Hadde du giddi å spørre om når RS6 felgene kommer inn igjen? Er redd jeg må vente en god stund..... 18" el 19"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 4, 2006 Da har jeg vært hos Shariff. Var der kl 12 og sto 2timer i kø og køen leet ikke på seg de 2timene jeg sto der så dit drar jeg IKKE igjen på en stund. Fikk derfor ikke hørt om felger/dekk for dere folkens,heller ikke til meg selv... Prøvd og ringe i dag oxo,men de legger av tlf så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 4, 2006 Da har jeg vært hos Shariff. Var der kl 12 og sto 2timer i kø og køen leet ikke på seg de 2timene jeg sto der så dit drar jeg IKKE igjen på en stund. Fikk derfor ikke hørt om felger/dekk for dere folkens,heller ikke til meg selv... Prøvd og ringe i dag oxo,men de legger av tlf så. jaja, ikke uventet utfall på den saken der gitt, men du skal nå ha takk for forsøket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 4, 2006 Kan være vanskelig å komme gjennom ja. Ser også andre sliter med dette. Sitat Aftenposten: Hvor ble det av Sharif? Sharifs dekkcenter utenfor Oslo har tradisjonelt vunnet våre pristester tidligere. Denne gangen fikk ikke vi fatt i Sharif, til tross for 30 oppringninger tirsdag og onsdag. Her er artikkelen sitatet er hentet fra: http://forbruker.no/bil/nyheter/article1303092.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 4, 2006 Tror nok at Sharif kommer til å miste mange kunder dette året. Hvis ikke han omstiller butikken til noe annet enn det det er i dag, kommer det ikke til å gå i lengden. Helt ærlig så synes jeg han har tapt seg noe voldsomt det siste året... Dette blir det samme som å plassere en person i kassa på rema på en lørdags ettermiddag... Jeg har nesten gitt opp å få felgene derfra. Litt surt å måtte si til kjøperen av bilen jeg selger, at han bare skal hente felgene hos Sharif... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 4, 2006 Tror nok at Sharif kommer til å miste mange kunder dette året. Hvis ikke han omstiller butikken til noe annet enn det det er i dag, kommer det ikke til å gå i lengden. Helt ærlig så synes jeg han har tapt seg noe voldsomt det siste året... Dette blir det samme som å plassere en person i kassa på rema på en lørdags ettermiddag... Jeg har nesten gitt opp å få felgene derfra. Litt surt å måtte si til kjøperen av bilen jeg selger, at han bare skal hente felgene hos Sharif... September for de nye lokal med flere løfte bukker, trur han snakket om 8stk, en kø for bare kjøpe hjuls som skal legges om og tas m, en kø for det samme som før men montering på bil og snakket om kø til husker ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 10, 2006 Er det noen som veit om han har fått inn 18" RS6 pakker igjen???? Jeg venter stadig på mine........like før jeg flyr på veggene her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 10, 2006 Jeg også, akkurat som blien flyter i fart om dagen, savner sommerdekk med tilbehør ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 10, 2006 Begynner å bli litt lei av at alle spør hvorfor jeg kjører på vinterdekk enda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 10, 2006 Akkurat ja, begynner å bli lei mine egne tanker om det igrunn, de er verst:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 10, 2006 Må si meg helt enig der ja......Mister litt motet å gjøre noe mer med bilen enda, når ikke "skoa" er på plass..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 11, 2006 Ja driitkjedelig å forklare hvorfor en ikke har på sommerdekk til hvert eneste menneske man møter..!! Var inne hos han forrige uke, og de skulle få inn RS4-2 til meg slutten av uka her... Håper bare det blir tur i dag jeg!! Tviler litt men.. Har mista litt trua på han, kanskje ikke så rart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 11, 2006 Ja driitkjedelig å forklare hvorfor en ikke har på sommerdekk til hvert eneste menneske man møter..!! Var inne hos han forrige uke, og de skulle få inn RS4-2 til meg slutten av uka her... Håper bare det blir tur i dag jeg!! Tviler litt men.. Har mista litt trua på han, kanskje ikke så rart.. du som bor i østfold, handle av Ts-racing østfold i fredrikstad, han har de samme prisen som sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 11, 2006 du som bor i østfold, handle av Ts-racing østfold i fredrikstad, han har de samme prisen som sharif. å? Det visste jeg faktisk ikke.. Men er det samme nå, sharif har fått inn de jeg skal ha , og har allerede betalt depositum så henter de etterpå! Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 11, 2006 å? Det visste jeg faktisk ikke.. Men er det samme nå, sharif har fått inn de jeg skal ha , og har allerede betalt depositum så henter de etterpå! Gleder meg Bra det ordner seg for deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 11, 2006 Vel, jeg er ikke trygg før felgene sitter på bilen for å si det sånn.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 11, 2006 Jeg måtte jo betale for hele pakka jeg da, selv om jeg bare skulle bestille. Det er best de kommer ellers så er det en halv halling som blir heilt tulling..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 11, 2006 Var der i går og skulle få A8 18" felgene mine... men neida-fikk ikke inn nye før i midten av juni eller noe sånt Så da ble det rs6 på meg istede. Så han hadde iallefall inne av de i går. Tror han hadde rs4-2 også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 11, 2006 Var der i går og skulle få A8 18" felgene mine... men neida-fikk ikke inn nye før i midten av juni eller noe sånt Så da ble det rs6 på meg istede. Så han hadde iallefall inne av de i går. Tror han hadde rs4-2 også... Var det 5x112 på de RS6 felgene du kjøpte eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 11, 2006 Var det 5x112 på de RS6 felgene du kjøpte eller? Nei, var 5x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 11, 2006 Hoho!!!!!!!!! Da jeg kom hjem ifra jobb, så låg det jammen 4 stk 18" RS6 felger med dekk og ventet på meg på trappa!!!!!! Jeg kom hjem kl. 23.15, og det var rett ut i garagen og få de på. Ble meget fornøyd med resultatet:) Det som var litt rart var at jeg ikke ble kontaktet på noen måte. Men men, nå er de på!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 11, 2006 Grattis! Er ikke lange veien fra Nesbyen til Fagernes, så jeg synes de skulle svippet felga mine over hit i samme slengen *misunnelig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 12, 2006 Det var supert, godt det gikk seg til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 12, 2006 Er det fortsatt like mye folk og kaos der oppe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 12, 2006 Grattis! Er ikke lange veien fra Nesbyen til Fagernes, så jeg synes de skulle svippet felga mine over hit i samme slengen *misunnelig* Du er inne på noe der.... Endelig er jeg på'n igjen. Blir vask av bil i dag. Få tatt noen bilder etterpå. Og så bestille time til lakkering og lakkbehandling...Hoho...gleder meg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...