#126 Skrevet Mai 12, 2006 Det har nok bedret seg litt nå. Men er fortsatt litt villt.. Var der i går å henta RS4-2 felgene mine, og det ble jo gæli det. Var jo seff tabbe av meg og ikke sjekke at det var riktig innpress, men når jeg bestillte ET35 og det står på kvittering regna jeg med det var greit. Fikk de på i går kveld og er snakk om mm fra dekk til støtdempertårnet foran. Hjulene sitter lenger inn i bilen nå enn vinterfelgene mine! Fikk ET45 viste det seg.. Men fikk kontakt med Sharif i stad, så skal opp igjen å bytte.. Jeg har vært mer i skedsmo det siste to ukene enn i hele mitt liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 12, 2006 Har liksom ikke våget meg opp dit for å kikke engang med de spådommene folk har kommet med... redd for å bli møtt av endeløse køer og ende opp med noe HELT annet enn jeg kom for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 13, 2006 Snakket med de på sharif her om dagen jeg... Det virket ikke som at det var så lange køer der nå... men jeg kan jo ha hatt flaks da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 13, 2006 Snakket med de på sharif her om dagen jeg... Det virket ikke som at det var så lange køer der nå... men jeg kan jo ha hatt flaks da Hvorfor tar de ALDRI telefonen der da,gidder de ikke?! Jaja,bryr meg ikke lenger,skaffet heller hjul ett annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 13, 2006 Ja jeg gadd ikke å vente.. begynnte jo å slite på vinterdekka mine hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 13, 2006 Ja jeg gadd ikke å vente.. begynnte jo å slite på vinterdekka mine hehe.. Samme her,kjipt det å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...