#51 Skrevet April 26, 2006 Får man felgene med en gang bare man stikker innom Sharif? Vis de har på lager? Har muligens en som kan stikke innom for meg, men det er jo ikke mulig å ring å spør, så jeg gjør det her istede ASA AR1 i Chrome har de i hvertfall inne,nabo`n min kjøpte det hos han forrige uke i 19" til sin Bmw. Og ja,har de det inne får du det med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 27, 2006 Med fare for å fornærme noen her, så Skjønner jeg ikke at dere gidder... Stå opp grytidlig om morgenen for å kjøre mange mil til en sjappe som kanskje har det dere skal ha (med overhengende fare for at dere ender opp med noe helt annet etter å ha ventet i maaaange timer?) For hva? Å spare en tusenlapp? Den tusenlappen dere brukte i bensin og tapte i arbeidsinntekt for å ta dere fri fra jobben? De fleste dekksjapper klarer å levere 18" til 8-9 K og 19" er ikke nødvendigvis mye dyrere... Personlig hadde jeg ALDRI giddi å reise helt opp til shariffen for å stå i kø og kanskje få dekk. Som noen av dere veit så har jeg en kompis som driver dekkbutikk, Så jeg vil bare si at disse synspunktene hadde jeg lenge før han åpna butikken sin. Altså, ring heller Dekkvarehuset på storo, autogrip, dekkvarehallen eller hvem som helst andre... De klarer iallefall å ha ta telefonen og gi deg et vettugt svar på når de evt får inn de felgene du vil ha. Apros replika, nesten uavhengig av hvor det er produsert, så er det vel omtrent den samme kvaliteten på det. Litt småfeil på finish, og ikke like sterke som feks OZ eller compomotive... Sånn er det bare... Puh.. Just my 2 cents. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 28, 2006 Noen gidder å stå opp tidlig! Jeg var VELDIG tidlig ute hos Sharif i dag. Parkerte der kl.0555! Slå den dere! Jeg fikk jobbet i ventetiden frem til portene ble åpnet av Sharif selv. Var veldig stille helt frem til litt på 8 - Da strømmet det på! Var mye folk der når jeg dro kl.0830. Jeg må ha 95 i LI, noe som jeg har funnet ut at er litt vanskelig å finne i billigste pakker. Var derfor innom for å finne ut om han hadde noe som jeg kunne bruke. Det mente han at han ikke hadde - og at han måtte bestille dette. Han mente derimot at jeg ikke trengte å ha LI på 95 sålenge jeg hadde det på vinterdekkene (da kunne jeg bruke disse når jeg har EU kontroll ). Jeg hadde veldig lyst til å få med meg noen, så bestemte meg da for å gå for dette... Sharif anbefalte å gå opp til 235/40-18 (200,- ekstra) da han mente de hadde litt høyere LI (anslo 93). Betalte og gikk ut for å vente. Gleden ble stor da de kom med dekkene og de faktisk hadde LI på 95! Så da er jeg lykkelig eier av 18" RS6 med 235/40-18 med LI 95! I morgen blir det vask av bil og omlegging! I tillegg er Sharif selv vært hele turen! Snakk om artig kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 28, 2006 Noen gidder å stå opp tidlig! Jeg var VELDIG tidlig ute hos Sharif i dag. Parkerte der kl.0555! Slå den dere! Jeg fikk jobbet i ventetiden frem til portene ble åpnet av Sharif selv. Var veldig stille helt frem til litt på 8 - Da strømmet det på! Var mye folk der når jeg dro kl.0830. Jeg må ha 95 i LI, noe som jeg har funnet ut at er litt vanskelig å finne i billigste pakker. Var derfor innom for å finne ut om han hadde noe som jeg kunne bruke. Det mente han at han ikke hadde - og at han måtte bestille dette. Han mente derimot at jeg ikke trengte å ha LI på 95 sålenge jeg hadde det på vinterdekkene (da kunne jeg bruke disse når jeg har EU kontroll ). Jeg hadde veldig lyst til å få med meg noen, så bestemte meg da for å gå for dette... Sharif anbefalte å gå opp til 235/40-18 (200,- ekstra) da han mente de hadde litt høyere LI (anslo 93). Betalte og gikk ut for å vente. Gleden ble stor da de kom med dekkene og de faktisk hadde LI på 95! Så da er jeg lykkelig eier av 18" RS6 med 235/40-18 med LI 95! I morgen blir det vask av bil og omlegging! I tillegg er Sharif selv vært hele turen! Snakk om artig kar Bra at det ble hjul på deg da. Du hørte/så ikke om de hadde 19" A8 elns inne nå? Ringt i hele dag uten noe svar! Ja,Tommy er helt konge han,ennå råere er faren hans.Han er SYK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 28, 2006 kjenner en som skal selge 5 stk rs6 felger med dekk... tror han skal ha 10K for alle sammen. send meg pm da så skal jeg formidle videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 29, 2006 Bra at det ble hjul på deg da. Du hørte/så ikke om de hadde 19" A8 elns inne nå? Ringt i hele dag uten noe svar! Ja,Tommy er helt konge han,ennå råere er faren hans.Han er SYK! Nei, så desverre ikke noe til noen 19" A8... (men så jo heller ikke etter, så jeg skal ikke hverken avkrefte eller bekrefte om de har dem...) Å ringe kan du bare droppe! Det er helt døfødt! SMS tror jeg også er døfødt! Han fikk sikkert 10 meldinger mens jeg sto der i noen få minutter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 29, 2006 Sharif er en god selger, ikke til å komme utenom det. De reklamerer for MYE billige dekk og felger. Etter min mening er dette stort sett rene "lokketilbud" De har svært lite inne av disse pakkene, så når du kommer opp og skal ha "dine" felger, så har de ikke disse på lager, MEN de har noen andre fine som du kan få, disse koster NESTEN like lite... Du ender opp halvfornøyd med noen felger du egentlig ikke hadde planer om å ha, eller med noen litt andre dekk enn planlagt. Og har stort sett betalt litt mer enn det som opprinnelig var planen din. Tror de fleste her TROR at "vanlige" dekkforhandlere er veldig veldig dyre fremdeles, men som enkelte her inne har påpekt, så har prisene falt stort sett over hele landet på dekk og felg de siste årene. Med unntak av "supertilbudene" til Sharif, så vil jeg tro du får samme pris hos de fleste andre også. Sharif skal derimot ha skryt for å ha fått igang denne prisreduksjonen som hele markedet nå har sett de siste par årene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 29, 2006 kjenner en som skal selge 5 stk rs6 felger med dekk... tror han skal ha 10K for alle sammen. send meg pm da så skal jeg formidle videre Disse låvel på Finn.No for litt tilbake, men er fjerna for en stund siden, gikk ikke slaget som det skulle? Så de når jeg leita og fant mine 19" RS6 i oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 29, 2006 kjenner en som skal selge 5 stk rs6 felger med dekk... tror han skal ha 10K for alle sammen. send meg pm da så skal jeg formidle videre Disse låvel på Finn.No for litt tilbake, men er fjerna for en stund siden, gikk ikke slaget som det skulle? Så de når jeg leita og fant mine 19" RS6 i oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 29, 2006 Sharif er en god selger, ikke til å komme utenom det. De reklamerer for MYE billige dekk og felger. Etter min mening er dette stort sett rene "lokketilbud" De har svært lite inne av disse pakkene, så når du kommer opp og skal ha "dine" felger, så har de ikke disse på lager, MEN de har noen andre fine som du kan få, disse koster NESTEN like lite... Du ender opp halvfornøyd med noen felger du egentlig ikke hadde planer om å ha, eller med noen litt andre dekk enn planlagt. Og har stort sett betalt litt mer enn det som opprinnelig var planen din. Tror de fleste her TROR at "vanlige" dekkforhandlere er veldig veldig dyre fremdeles, men som enkelte her inne har påpekt, så har prisene falt stort sett over hele landet på dekk og felg de siste årene. Med unntak av "supertilbudene" til Sharif, så vil jeg tro du får samme pris hos de fleste andre også. Sharif skal derimot ha skryt for å ha fått igang denne prisreduksjonen som hele markedet nå har sett de siste par årene! Denne konklusjonen er helt rett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 29, 2006 Jeg bestillte pr post for tre uker siden, og felgene var på lager. Så hvis disse er påtur må det være via Nordpolen... Sendte en mail i forrige uke og etterlyste felgene, da fikk jeg til svar at de var ikke på lager men kom inn i begynnelsen av denne uke. Så de skulle sendes med en gang... Siste jeg har kjøpt derfra... Det er like greit å bestille fra andre som har dekkpakker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 29, 2006 Sharif er en god selger, ikke til å komme utenom det. De reklamerer for MYE billige dekk og felger. Etter min mening er dette stort sett rene "lokketilbud" De har svært lite inne av disse pakkene, så når du kommer opp og skal ha "dine" felger, så har de ikke disse på lager, MEN de har noen andre fine som du kan få, disse koster NESTEN like lite... Du ender opp halvfornøyd med noen felger du egentlig ikke hadde planer om å ha, eller med noen litt andre dekk enn planlagt. Og har stort sett betalt litt mer enn det som opprinnelig var planen din. Tror de fleste her TROR at "vanlige" dekkforhandlere er veldig veldig dyre fremdeles, men som enkelte her inne har påpekt, så har prisene falt stort sett over hele landet på dekk og felg de siste årene. Med unntak av "supertilbudene" til Sharif, så vil jeg tro du får samme pris hos de fleste andre også. Sharif skal derimot ha skryt for å ha fått igang denne prisreduksjonen som hele markedet nå har sett de siste par årene! Enig der.. Sharif er vel dekkbransjens svar på elkjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 29, 2006 Etter mitt synspunkt, uten at jeg har noen personlig erfaring med Sharif's, så ser det ut som suksessen har bitt han i ræva. Han har nok mas rundt seg fra idet øyeblikket han står opp, til han går å legger seg. Og viss gutta på gølvet er sinker i jobben så gjør ikke det saken enklere. Plasser dere i hans situasjon. Tror denne karen kommer til å være utbrent om noen år viss dette kjøret fortsetter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 29, 2006 Sharif er en god selger, ikke til å komme utenom det. De reklamerer for MYE billige dekk og felger. Etter min mening er dette stort sett rene "lokketilbud" De har svært lite inne av disse pakkene, så når du kommer opp og skal ha "dine" felger, så har de ikke disse på lager, MEN de har noen andre fine som du kan få, disse koster NESTEN like lite... Du ender opp halvfornøyd med noen felger du egentlig ikke hadde planer om å ha, eller med noen litt andre dekk enn planlagt. Og har stort sett betalt litt mer enn det som opprinnelig var planen din. Tror de fleste her TROR at "vanlige" dekkforhandlere er veldig veldig dyre fremdeles, men som enkelte her inne har påpekt, så har prisene falt stort sett over hele landet på dekk og felg de siste årene. Med unntak av "supertilbudene" til Sharif, så vil jeg tro du får samme pris hos de fleste andre også. Sharif skal derimot ha skryt for å ha fått igang denne prisreduksjonen som hele markedet nå har sett de siste par årene! Nå vet ikke jeg hvordan du gjør når du handler felger men for meg så er det slikt at har jeg bestemt meg for en felg så SKAL jeg ha den og ikke noe annet selgeren prøver å prakke på meg. Litt annerledes med felger enn f.eks støvsuger fra elkjøp for min del da jeg driter i om det står wilfa eller aeg på den så lenge den gjør nytta si. Og til trådstarter så vil jeg jo si at det er ett ganske selvsigende svar til topic`en her.... hvilken dekkforhandler er det som ikke er veeeeldig opptatt når sesongen for sommerdekk er rundt hjørnet/igang. Glenn Ove:Det kjøret hos sharif har vært slik i flere år....man må ha god tid om man skal handle der rundt disse tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 29, 2006 HELT enig der Rudi.. Skrev det i utgangspunktet under "innlegget" mitt, men forandret det igjen. Når jeg skal ha en felg, så har jeg planlagt denne i LANG tid i forveien og da skal jeg ha AKKURAT den. Generellt så skjønner jeg litt lite av enkelte folk De har gjerne 19 eller 20" på bilen, men de vet ikke engang hva felgen heter, eller noe mer om den. Syns også det er UTROLIG mange stygge felger ute å går (jadda, smaken er som baken... delt) MEN virker som MANGE kun skal ha store hjul, uansett hvordan de ser ut. "jeg har 20" !!!! " (men bilen ser ut som en dass... holdning) men men... Sharif'en må jo ha tjent noen kroner etterhvert, så han "driter" vel litt i hva folk egentlig kommer ut av butikken med, så lenge de betaler for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 29, 2006 Sharif'en må jo ha tjent noen kroner etterhvert, så han "driter" vel litt i hva folk egentlig kommer ut av butikken med, så lenge de betaler for det... Dette var godt sagt, når de greier å selge 19" felger med 225.35 dekk til en VW Transporter, da lurer jeg på hva de tenker med, de vet hverfall ikke hva rulleomkrets eller diameter er. martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 29, 2006 Da her jeg kommet hjem etter en tur til Sharif. Jeg skulle som nevnt tidligere ha 18" RS6. Jeg kontaktet Tommy på tirsdag, for å høre om jeg kunne forhåndsbestille den felgpakken. Jeg sa at jeg skulle nedover i dag, så da skulle jeg hente de. Fikk da til svar at det hadde de på lager, så det var bare å komme. Konge, tenkte jeg og reiste med godt humør i dag kl 06.00. Kom ned ca. kl 09.00. Kom fort fram til disken også, alt var bare bra. Helt til jeg fikk meldingen: "Vi er tomme for RS6 pakka...." Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg hadde bestemt meg for de felgene en lang stund, så andre felger var ikke aktuellt. Fikk ikke noe tilbud om det heller, som et lite plaster på såret liksom. Det endte med at jeg fikk bestille de da. "Når kommer de" spurte jeg. "Tja, kanskje om 2 uker". "Ok", sa jeg, "men jeg har ikke mulighet til å få hentet de da". "Neida, trengte ikke det". De kunne leveres på døren. Men da måtte jeg betale ytteligere 500,- for frakt. Javel det er greit sa jeg. Angrer litt nå, men gjort er gjort. Så da får vi se om det kommer felger etterhver da. Ikke for å henge ut noen, men litt mer imøtekommen hadde ikke gjort noe liksom. Jeg tenkte jeg skulle prate med Tommy selv, men han var opptatt hele tiden. Jeg har 3 timers kjøring en vei, så det begrenser seg litt med turene nedover. Har handlet hos Sharif før, og vært fornøyd med det, men dette kunne vært unngått hvis jeg hadde kunnet forhåndsbestille.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 29, 2006 Da her jeg kommet hjem etter en tur til Sharif. Jeg skulle som nevnt tidligere ha 18" RS6. Jeg kontaktet Tommy på tirsdag, for å høre om jeg kunne forhåndsbestille den felgpakken. Jeg sa at jeg skulle nedover i dag, så da skulle jeg hente de. Fikk da til svar at det hadde de på lager, så det var bare å komme. Konge, tenkte jeg og reiste med godt humør i dag kl 06.00. Kom ned ca. kl 09.00. Kom fort fram til disken også, alt var bare bra. Helt til jeg fikk meldingen: "Vi er tomme for RS6 pakka...." Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg hadde bestemt meg for de felgene en lang stund, så andre felger var ikke aktuellt. Fikk ikke noe tilbud om det heller, som et lite plaster på såret liksom. Det endte med at jeg fikk bestille de da. "Når kommer de" spurte jeg. "Tja, kanskje om 2 uker". "Ok", sa jeg, "men jeg har ikke mulighet til å få hentet de da". "Neida, trengte ikke det". De kunne leveres på døren. Men da måtte jeg betale ytteligere 500,- for frakt. Javel det er greit sa jeg. Angrer litt nå, men gjort er gjort. Så da får vi se om det kommer felger etterhver da. Ikke for å henge ut noen, men litt mer imøtekommen hadde ikke gjort noe liksom. Jeg tenkte jeg skulle prate med Tommy selv, men han var opptatt hele tiden. Jeg har 3 timers kjøring en vei, så det begrenser seg litt med turene nedover. Har handlet hos Sharif før, og vært fornøyd med det, men dette kunne vært unngått, hvis jeg hadde kunnet forhåndsbestille.... Uff,dette er ikke morro å lese. Synes nesten det virker som om at Shariff har tapt seg det siste året jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 29, 2006 Ja jeg veit ikke jeg, men jeg sitter litt "snurt" igjen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 29, 2006 Da her jeg kommet hjem etter en tur til Sharif. Jeg skulle som nevnt tidligere ha 18" RS6. Jeg kontaktet Tommy på tirsdag, for å høre om jeg kunne forhåndsbestille den felgpakken. Jeg sa at jeg skulle nedover i dag, så da skulle jeg hente de. Fikk da til svar at det hadde de på lager, så det var bare å komme. Konge, tenkte jeg og reiste med godt humør i dag kl 06.00. Kom ned ca. kl 09.00. Kom fort fram til disken også, alt var bare bra. Helt til jeg fikk meldingen: "Vi er tomme for RS6 pakka...." Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg hadde bestemt meg for de felgene en lang stund, så andre felger var ikke aktuellt. Fikk ikke noe tilbud om det heller, som et lite plaster på såret liksom. Det endte med at jeg fikk bestille de da. "Når kommer de" spurte jeg. "Tja, kanskje om 2 uker". "Ok", sa jeg, "men jeg har ikke mulighet til å få hentet de da". "Neida, trengte ikke det". De kunne leveres på døren. Men da måtte jeg betale ytteligere 500,- for frakt. Javel det er greit sa jeg. Angrer litt nå, men gjort er gjort. Så da får vi se om det kommer felger etterhver da. Ikke for å henge ut noen, men litt mer imøtekommen hadde ikke gjort noe liksom. Jeg tenkte jeg skulle prate med Tommy selv, men han var opptatt hele tiden. Jeg har 3 timers kjøring en vei, så det begrenser seg litt med turene nedover. Har handlet hos Sharif før, og vært fornøyd med det, men dette kunne vært unngått hvis jeg hadde kunnet forhåndsbestille.... snodig, var faktisk å kjøpte meg rs6 felger idag. var der også i går å då hadde dei også på lager. men mulig det er forskjell på dei på din bil og golf 4, med tanke på boltsirkel osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 29, 2006 snodig, var faktisk å kjøpte meg rs6 felger idag. var der også i går å då hadde dei også på lager. men mulig det er forskjell på dei på din bil og golf 4, med tanke på boltsirkel osv. hva slags bil kjører du da? kjøpte du samme størrelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 29, 2006 Er mulig det. Er 5x112 på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 29, 2006 hva slags bil kjører du da? kjøpte du samme størrelse? då ligg det nok i det... 5x100 med meg. golf 4... hadde egentli tenkt å ha andre felga, men enda opp med dei siden dei berre er 7500... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 29, 2006 Riktig. Hadde bestemt meg for RS 6 for en god stund siden. Var jo et pluss at de var billige, men når jeg ikke fikk de da jeg skulle ha de så......får bare vente jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 29, 2006 Riktig. Hadde bestemt meg for RS 6 for en god stund siden. Var jo et pluss at de var billige, men når jeg ikke fikk de da jeg skulle ha de så......får bare vente jeg da.... ja er vel egentli ikkje mykje anna å gjer eg gler meg vertfall som en unge å få dei på bilen for å sjå kor dei blir:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...