#1 Skrevet April 20, 2006 Til hvilke helger, og på vilke treff har dere der ute tenkt dere i år? Gatebil Våler helga 26-28 mai? VwAudi Våler helga 02-04 juni? Kjekt å få planlagt litt i god tid vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2006 Begge selfølgelig !!, husk at på Gatebil må alle biler forhondsregistreres. Dette får du gjort på gatebil.no. ( legg inn navn, info om bil og velger hvilken klubb du vil stå med. ) dette gjelder da bare utstilling og banekjøring, men regner med du skal stille ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2006 Blir iallefall til VwAudi treffet, da er det frihelg =) Hmsk, men kanskje det hadde vært ei bra bursdagsfering igjen på gatebil Våler? Nokken andre som har meldt se på til helga 26-28 mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2006 jeg har værtfall tenkt meg på våler. gatebil er noe usikkert!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2006 Treffplanene for i år er relativt greie: Siden jeg er merkerasist og ikke har noen interesse av å se japansk tupperware nesten fly eller overtrimma svensk stål brenne gummi blir det hovedtreff nr. 1 på Våler, nr.2 på Rudskogen, og selvfølgelig Nordvest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2006 ...og selvfølgelig Nordvest. Har håp om å komme meg enten til Våler eller Rudskogen på ett av klubbens treff denne sesongen. Men det avhenger av at jeg får ferdig Golf'en i tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2006 De jeg skal på...dette er de som er sikret, men blir flere 1 Mai Fosnavågen (amcar) 26-28 Mai Gatebil Festival Våler 2-5 Juni Weekend Treff Hunderfossen (amcar) 16-18 Juni 30 års Jubileumstreff Sunndalsøra (amcar) 7-9 Juli Mustang Speed Week Elverum 14-16 Juli Gatebil Festival Rudskogen 6 August Power Meet Fredrikstad (amcar) 11-13 August Hot August Nights Trondheim (amcar) 31 Oktober - 3 November SEMA SHOW Las Vegas 24-26 November Gatebil Messe Lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2006 Tja, blir vel det meste av både Gatebil og egne treff. Skal vel prøve å få tatt lisens og...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 Kommer på våler(VW-Audi), men ikke gatebil.. interessen for børning og svinkjøring er heller liten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2006 Haslemoen, eller telt/vogn på området? Og nokken som veit koss det legges opp til i år? Snakke om første helga i juni: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2006 Haslemoen er vel eneste alternativ? Var snakk om at det ikke ble lov å bo på banen! Er vel på Haslemoen det skjer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 3, 2006 Haslemoen er vel eneste alternativ? Var snakk om at det ikke ble lov å bo på banen! Er vel på Haslemoen det skjer..... Bare til informasjon http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52918&highlight=ordensvakter Og bare for å ha spurt, jeg regner med at det er noen fra Moldetraktene som skal på hovedtreffet og på vårt lille minitreff i Kristiansund i helga diskuterte vi litt å kjøre sammen nedover (Ålesund og Nordmøre altså) så hvis noen fra dere kunne tenke dere å henge dere på så er dere hjertlig velkommen til det. Selv om det er vel heller tvilsomt med tanke på den enorme responsen ang forrige helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2006 kommer på vw-audi våler, men lite trolig at det bli det bli noe gatebil på meg, nøyer meg med å se filmene derfra:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 6, 2006 Blir ikke noe gatebil og kanskje ikke våler, motoren min er ikke ferdig, men drar jeg på våler blir det kun søndag, på grunn av at det ikke er overnatting på bannen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 6, 2006 Blir ikke noe gatebil og kanskje ikke våler, motoren min er ikke ferdig, men drar jeg på våler blir det kun søndag, på grunn av at det ikke er overnatting på bannen. Det blir overnatting på banen Runar. Men,da må 1 eller kanskje 2 stk melde seg som "ordensvakt" på lørdagskvelden. Ordensvakter på fredagskvelden er i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 6, 2006 Kommer på Vw-Audi Våler på söndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...