Fikk tilbud på montering av solfilm. Bra?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hørte med gjengen hos Jan Gustavsen (Bilglass - montøren på Rosten i Trondheim) hva de skulle ha for montering av solfilm på 5 vinduer i min 2002 VW Passat Highline stv. Her er svaret;

 

"Hei, og takk for forespørsel.

Pris på solfilm til din Passat vil komme på 4500 kroner inkl mva. Da er 500 kroner rabatt trukket fra.

Vil anbefale 50 eller 35 prosent film, litt etter farge på interiør/eksteriør.

 

Vennlig hilsen

Tore Graneggen"

 

Hørtes ikke det greit ut da??

 

mvh

Truls Johnsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ikke ut som noe upris det der. Jeg må ut med 6000kr for 7 ruter på min a6 c4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ingen upris det nei, på min så skulle de(riis bilglass)i ha 1500 for bak ruta og 500 for kver av dei andre rutene(6stk), og d blir jo 4500,- fekk krangla det ned til 3000,- + bamsemoms..så du kan sikkert få prisen litt lenger ned ;) men ingen upris det du har fått..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Det var de på Rosten som la på min forrige bil. Meget bra arbeid, og jeg betalte det samme. Verdt hver krone!!

Ellers så kan du høre med Sign-It, tror de også er rimelige...

 

Mvh Jan Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

Da bestiller jeg time der. Er veeeeeldig greit å få høre at de gjør en god jobb. Har en kompis med en 2001 Passat stv som fikk gjort dette hos "en kar i Bodø" og det ser helt for jævlig ut! Flasser av, løsner øverst i bakvinduene, luftbobler på flere plasser og man ser tydelig kanten på filmen innenfor vinduslistra som en svært ujevn linje. Møkkajobb!: bråk :

 

Gleder meg til å få dette gjort skikkelig! :)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igen!

 

Mener det var 7 ruter de sotet til meg.... Kanskje du får det til den prisen for alle 7??

 

Mvh Jan Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sotet 7 ruter på Allroaden for 4390,- inkl mva og 15% VACN-rabatt hos Eclipse Solfilm i Oslo for ca en mnd siden. Livstidsgaranti og kvittering. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sotet 7 ruter på Allroaden for 4390,- inkl mva og 15% VACN-rabatt hos Eclipse Solfilm i Oslo for ca en mnd siden. Livstidsgaranti og kvittering. :)

 

Pokker! Er i Oslo denne helgen med bilen, så det var som....... : rolleyes

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sotet 7 ruter på Allroaden for 4390,- inkl mva og 15% VACN-rabatt hos Eclipse Solfilm i Oslo for ca en mnd siden. Livstidsgaranti og kvittering. :)

 

Og samme prsien skulle de ha for 5ruter på min A4. Med 15% rabatt :) hmm....

Er kansje vanskeligere bil å jobbe med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og samme prsien skulle de ha for 5ruter på min A4. Med 15% rabatt :) hmm....

Er kansje vanskeligere bil å jobbe med.

 

Hmm, kanskje de ikke tar noe særlig ekstra for førerdørene da? Det er vel de rutene som er enklest å ta på bilene våre vil jeg tro.

 

Jeg var forsåvidt godt fornøyd med den prisen iallefall og betalte (nesten) med glede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje de ikke tar noe særlig ekstra for førerdørene da? Det er vel de rutene som er enklest å ta på bilene våre vil jeg tro.

 

Jeg var forsåvidt godt fornøyd med den prisen iallefall og betalte (nesten) med glede :)

 

Kan stemme det. For Reklameserivce her i sandefjord skulle ha 5800,- fram til b stolpen og så kunne han ta de to framme så ble det 6000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Hørte med gjengen hos Jan Gustavsen (Bilglass - montøren på Rosten i Trondheim) hva de skulle ha for montering av solfilm på 5 vinduer i min 2002 VW Passat Highline stv. Her er svaret;

 

"Hei, og takk for forespørsel.

Pris på solfilm til din Passat vil komme på 4500 kroner inkl mva. Da er 500 kroner rabatt trukket fra.

Vil anbefale 50 eller 35 prosent film, litt etter farge på interiør/eksteriør.

 

Vennlig hilsen

Tore Graneggen"

 

Hørtes ikke det greit ut da??

 

mvh

Truls Johnsen

 

Hvordan fikk du 500,- i rabatt? Det er da ikke noe rabatt avtale med VWAudi klubben så vidt jeg kan se av listen på forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.