#1 Skrevet April 17, 2004 Jaja, da var endelig børsa lagt nedtil. Blei rimelig overraska, fordi den skulle jo bare bli senket førti, men får ikke en finger i mellom framme. Før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2004 Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2004 bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2004 Noen som vet hvor mye en cup-leppe til Rs2 fangeren koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2004 slik en? Forøvrig fra SGI denne her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2004 Jeg betalte 2500,- for SGI leppa..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2004 Legger ut noen flere skrytebilder jeg. blei jævlig fornøyd!! 1: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2004 2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2004 den s2 har jeg sett før.brodern bor i rjukan og jeg er ofte oppe å besøker han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2004 3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen den s2 har jeg sett før.brodern bor i rjukan og jeg er ofte oppe å besøker han:) Å? Hvem er broren din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2004 Opprinnelig postet av Håvard Sæteren Jeg betalte 2500,- for SGI leppa..... Hvem forhandler denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2004 1395 +mva hos nbs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2004 enda ett til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2004 audun 27 år.han har bare bodd der siden september 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen 1395 +mva hos nbs Hm..spørs om det kan bli en sånn etterhvert da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 17, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen audun 27 år.han har bare bodd der siden september Hm..Åssen bil kjører han, og hvor på rjukan bor han? Blei nysgjerrig nå.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 17, 2004 92 mod passat som jeg skal opp å montere justerbart-senkesett på om 14 dager;) bor i en "by gård" 100 meter fra shell stasjonen med en geng du kommer til rjukan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2004 åja.. Er det i "Mexico" el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2004 mexico: haha : er det det dere kaller det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2004 Meget pent Geir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 17, 2004 Det er det, gule hus som står i en firkant, ett langt langs veien, og to på tvers inntil der igjen..?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 17, 2004 jepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 17, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen jepp. Du får blinke og hilse neste gang du ser meg da.. så kansje vi kan slå av en prat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 17, 2004 selfølgelig.må kanskje opp til mandag,da skal jeg se om jeg ser deg hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...