#1 Skrevet April 20, 2006 Skal bytte om fronten på min Coupe Type 89, og i den anledning har jeg kjøpt RS2 linselys. Ser at koblingen på mine originale lykter ikke er lik koblingen på linselyktene. Hva skal jeg gjøre? Finnes det noe adapter å få kjøpt hadde vel det vært det enkleste.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2006 Hmm, enkleste måten er vel å bruke vanlige små kabelsko, ellers må du nok bite i det sure eplet å få tak i den kontakta som sitter i bakkant ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2006 Stikk på høggern og plukk kontakter fra en B4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2006 Regna med det Da blir det høggern imorra, selom jeg HATER alle personer som jobber på slike steder. Makan til overlegne tapere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2006 Eller så kan du gjøre som meg, og demontere lykta, og skjøte ledningene inni der. Pluggen som sitter i de gamle lyktene passer faktisk i de nye også. Litt plunder å få fra hverandre lyktene, men ikke noe stress... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...