#1 Skrevet April 21, 2006 Har skulle vært av med dørhåndtaket på Passat 3B, men hvordan får man av dette på enkleste måte? Finner jo ikke noen skruer el.l til å løsne dette?? Eneste jeg har funnet er en eller annen skrue "inne i døren" på samme høyde som dørhåndtaket, som er dekket med en plastplugg.. Eller må jeg av med dørtrekket for å få ut begge delene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2006 Har skulle vært av med dørhåndtaket på Passat 3B, men hvordan får man av dette på enkleste måte? Finner jo ikke noen skruer el.l til å løsne dette?? Eneste jeg har funnet er en eller annen skrue "inne i døren" på samme høyde som dørhåndtaket, som er dekket med en plastplugg.. Eller må jeg av med dørtrekket for å få ut begge delene?? jepp det stemmer det. Hold hantaket ute når du skrur ut skruen.NB ikkje skru skruen heilt ut da detter den inn i døra, berre skru den ut til låsen gar an å lirke ut. Så drar du håntaket litt bakover og vipper det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...