Hjelp! Gitter i originalfanger

Anbefalte innlegg

Holder på å skal sette gitter i orignalfangeren på b4'en min nå.

Lurte på om eg skulle sette på ei svart heildekkande plate bakpå gitteret viss eg finn ut at gitteret mitt blir for grovmaska, men så ser eg på dei originale deksla at somme plassar er det operom og andre plassar er det tett (mellom rillene i deksla)

Er desse operomma der for ein hensikt eller? Lufting til eit eller anna..?

Dette blir ikkje noko problem viss gitteret er fint nok, men viss det blir for grovt så lurer eg som sagt å sette på ei svart plate bak... (eller kanskje berre kjøpe finare netting?) :P

Få litt tilbakemelding... :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan det fungerer på B4, men på Golfen min er/var det akkurat det samme, kanskje luft til bremser?

Men når det gjelder netting; kjøp den fineste, da ser du ikke det som er bak nettingen, å dessuten synes jeg det ser bedre ut!

Ulempen er vel kanskje at det pakker seg mer på vinteren, og du risikerer å få slått inn nettingen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har funne ut no at eg skal bruke berre nettingen og ingen plate bakom. Prøvde å sette den opp mot bilen i stad og det såg ikkje ut som om nettingen var så grov som eg trudde... Likevel, viss den er for grov er det ikkje all verdens med pengar å kjøpe litt nytt gitter ;) Då er det berre å smekke det på, sidan eg veit korleis eg skal fest det og alt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satte akkurat inn gitter i min originalfanger, og det ble svært bra egentlig. Jeg har ikke plassert noen plate i bakkant (åpent hele veien hos meg), men jeg har relativt tettmasket netting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjorde det på bilen min forrige veke. Eg hadde heller ikkje noko plate i bakkant. Men korleis festa du gittert på deksla på sida? Mine sine datt av (var litt for ivrig med å køyre), men det i midten set som eit skudd ;) Har du bilder forresten? Eg har, men dritdårlig kvalitet... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sture Nerhus

Eg gjorde det på bilen min forrige veke. Eg hadde heller ikkje noko plate i bakkant. Men korleis festa du gittert på deksla på sida? Mine sine datt av (var litt for ivrig med å køyre), men det i midten set som eit skudd ;) Har du bilder forresten? Eg har, men dritdårlig kvalitet... :(

Sika, funker på alt som er løst:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg limte fast alle dekslene med Sikaflex, og det holder både høytrykk og alt. Sitter som støpt, hehe. . .

Bilder kan jeg sikkert ordne, men ikke med det første. Er på sjøen akkurat nå, og kommer ikke hjem før om tre uker. Men skal se om jeg får sendt over noen bilder til deg da.

Det ble nå bra på bilen din da, på min er det "motsatt". Jeg har sølvgrå bil med svarte gitter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.