#1 Skrevet April 21, 2006 har en 96 mod vento med 2 liter 8v.(ABA motor) tenkte jeg skulle overhale toppen, skifte reg reim å plugger! trodde det var tut å kjør å att motoren var ganske identisk me de europeiske utgavene! etter mye tjas greide jeg å skaffe de rette pluggene! men nå står jeg med toppen i handa uten topppakning å regreim!!! det viste seg å være vanskelig å skaffe deler! ikke engang WAG forhandleren i Molde greide å skaffe det til meg!! Møller kunne kansje hjelpe meg! cylinder og motorservice i Tr.heim kunne kanskje vist jeg sendte dem den gamle toppakningen!! E VILL UT Å KJØRE!! Noen som kan hjelpe eller vet noe? Hva er egentlig forskjellig på Usa motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Du skal ha delenr. 037 103 383 N, må bestilles fra Tyskland. Evt. kan du sende meg et PM, så skal jeg prøve å hjelpe deg med det du trenger. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 Olsen VW Tuning kjenner godt til dette ville jeg tro, da han kommer fra USA, og har godt kontakt med div firmar der. Han kan ringes på tlf: 90798679 gjerne hils fra meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...