#1 Skrevet April 21, 2006 Noen som har bilder av Tord Askvigs gamle Golf IV GTI mens den hadde RH AG Porsche-felger ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2006 Mulig det Felgene er nå nyoppusset og står pr idag på en lekker RS2, ikke feil det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2006 Blir nok et sett med slike RH AG felger på meg hvis jeg får solgt mine Turbo Cup III felger i neste uke. En Trønder med 996 som er intressert Såklart skal jeg ha 8,5x18 foran og 10x18 bak !!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2006 Behøver ikke bli helt feil det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2006 Blir nok et sett med slike RH AG felger på meg hvis jeg får solgt mine Turbo Cup III felger i neste uke. En Trønder med 996 som er intressert Såklart skal jeg ha 8,5x18 foran og 10x18 bak !!!!!! Mye må du gi for den kombinasjonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2006 Mye må du gi for den kombinasjonen? Skal gi 8000 for kun felgene. Dekk og adapter har jeg jo....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2006 Fant et bilde av en RS2 med RH AG i 8,5x18 foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2006 En PS modd jeg lagde for ei stund sia, av en annen S4 sedan i klubben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2006 Hmmm...blir nok pent med 8,5 og 10x18 på min sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2006 Ja det tror jeg og.. selv om jeg liker de du har nå meget godt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...