#26 Skrevet Oktober 14, 2006 Vil det si at KW ikke sliter med dette like mye?? så det var snakk om FK over her. Har erfart sjøl att gjenger i aluminium skjærer seg. bom fast med en gang, på vanlig stål "kjenner" du ihvertfall att det begynner å gå trått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 14, 2006 Rustfritt og alu mutter er jo i utgangspunktet totalt dødfødt.... K&W leverer med kompositt muttrer.... Galvanisert/gulkromatisert stål og alu er like dødfødt!!! KW har jo det på type 1 gewinde. Alu irrer jo noe sykt å det samme gjør galvanisert/gulkromatisert stål. På Jettaen min skrudde jeg bilen slik jeg ville ha den å lot den bli der Så fikk jeg heller pløye på vintern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 14, 2006 Hjelper kansje fyre i gang gassøksa, da slipper det meste som har "satt" seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 9, 2006 Etter planen skal jeg montere KW Inoxline Coilovers i morgen. For å unngå diverse problemer, tenkte jeg at jeg får sette inn gjenger med fett. Kan jeg bruke vanlig universal fett, eller bør jeg bruke noe annet? Evt. hva, og hvor får jeg kjøpt det? Ø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 10, 2006 Jeg bruker vanlig universal fett.. Funket fint for meg i allefall... Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 10, 2006 bruk molykote... fås kjøpt alle plasser de selger smøremiddel... får på tube, boks og spray.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 12, 2010 varme er en fin ting fant vi ut nå! har sliti hele helga med å få løsnet våre justeringsmuttere.. og NÅ er det fullt justerbart igjen klines inn med kobberpasta er vel greit nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 12, 2010 Varme er et must på gamle biler for å få løsnet fastrustne bolter, men anbefales ikke her! Pri en er en skikkelig pro nøkkel som må brukes (må som regel kjøpes i tillegg), pri to er at demperne rengjøres og serves flere ganger i året. Ikke bare høst og vår når høyden skal justeres. Hvis det var mine dempere ville jeg ikke brukt fett eller kobberpasta, bare rene flater. Kan strekke meg til tyntflytende rustløser CRC eller tilsvarende i det jeg sever eller justerer. Er dette oljedempere og er det mulighet for å bytte olje i disse? Hvis det er oljedempere er mengden med olje på hver demper veldig liten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...