#1 Skrevet April 22, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt en som virkelig funker, bedre enn strips hvertfall. og må jeg ha noe klemme-verktøy til den? Har et lite irritabelt problem med gris-sprut inni felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt en som virkelig funker, bedre enn strips hvertfall.og må jeg ha noe klemme-verktøy til den? Har et lite irritabelt problem med gris-sprut inni felgen. Kan bruke slangeklemmer av de som tåler en støyt. Samme som brukes på ic etc,brukte dette på min G60. Andre tips: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82260 Kan være litt for små disse Muligens kan disse kjøpes på møller også,da noe dyrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2006 det er litt trangt forbi et stab.stag eller noe, så tror ikke en vanlig slangeklemme får plass. Kan prøve det biltemagreiene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2006 Den ser omtrent lik ut som Biltemas, vet ikke hvilken som er best. Har du litt plass fungerer strips også veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...