#1 Skrevet April 22, 2006 Har kjøpt, men ikke betalt: rolleyes , 235/40-18. Er det noen av dere som har erfaring med disse dekkene på S4 ? Blir takknemmelig om noen sier fra om de ikke funker bra på den bilen Takker: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2006 Beste dekka eg hadde på s4'en medan eg hadde den. Men det var i 225/40-18 da. Anbefalles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2006 -Har dessverre aldri hatt Urq, men jeg har derimot kjørt SP 9000 på 5 forskjellige biler. Overlegen komfort,lite sporing/vandring, veldig bra på våt asfalt (Welcome to sunny Norway!), og ikke minst: Ingen av de 5 settene jeg har hatt, er kjørt under 60000km før de var ferdige. Det ene gikk 75000km på en New Beetle... Skal ha 19 eller 20" på nye Passaten i løpet av kort tid, og for min del finnes det ikke alternativer til SP 9000. Anbefales! Ha en fin dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2006 Takk gutter: vinke : da skal jeg dra kortet: eek : mvh A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...