#1 Skrevet April 22, 2006 Vårmønstring Hadeland. Vil takke alle fremmøtte for et vellykket treff, både de som kom langveisfra og de som ikke kom så langt ifra. Kjempeheldig med været og oppmøte. Ca 50 som stilte ut og like mange som var der. Og noen ekstra biler av andre merker. Kommer nok til å gjenta sukssessen senere. Budsjettet gikk vel nesten med overskudd men vi klarer oss. Stor takk til Mekonomen Hadeland for all hjelp og premier. Elkjøp Hadeland og Playseat for lån av tv og stol til å spille med. Gran Auto for en premie. De som skulle chippe har vi ikke sett. Kommer mer bilder senere. Alle andre som har får legge ut her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2006 Noen av mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2006 Noen av mine bilder: Noen av bildene ble litt store... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2006 litt flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2006 siste bildene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2006 Det ble mer detaljfoto enn hele biler fra min side, men.. Resten ligger i galleriet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2006 Takk for et bra treff! Heldige med både været og oppmøte syns jeg. Jeg glemte selvfølgelig kameraet hjemme, så det ble dårlig med bilder fra min side. Takk for turen, Dan Henning og Svein-Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2006 her er noen til:) takk for et fint treff Hadeland: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2006 og noen til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2006 "%#=§"¤,jeg som hadde tenkt og være der denne gangen. Hadde jeg klart å kjørt bil skulle jeg vært der! Neste gang,da SKAL jeg dit. Btw: Nyyyydelige biler dere har folken,spes Thomas sin S4 og A4`ene til Håkon,Andreas og Inge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 22, 2006 Tok meg en tur i brukseinseren, men før jeg kjørte dit var jeg innom Gardemoen og Autofil sitt arr. Var ikke så lenge der, og det var litt lange avstander for mitt kamera slik at det kun ble disse bildene her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 22, 2006 Marius sin GTi Henning sin brukseinser... Rallyrigga Einser med barokk-hekk, men feil dashbord... Slike jeg liker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 22, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 22, 2006 Andreas, Svein Erik og Luis... Rolf... En Opel av det kule slaget... Ørjan er linselus... Bror til Andreas, Andreas og jeg avsluttet treffet med en bedre middag på dette stedet før jeg og Andreas kjørte i kolonne hjem til Follo... Var et kjempefint treff, bra jobba folkens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2006 Takk for et bra treff! Takk for turen, Dan Henning og Svein-Erik Den turen går mer i sommer, med mindre folk langs veien. Gleder meg til å skifte olje, bremsevæske og få på slicks jeg. Håkon: Den Opelen er ganske gjennomført, på noen områder iallfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 23, 2006 Veldig bra treff! Her er noen av mine bilder Kenneths GTI Audi 80'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2006 Håkon's Meg og Henning sine biler Trøstepremien Tøff boble 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...