Vestfold: "Kolonnekjøring" til Valdres

Anbefalte innlegg

Har ikke sjekka om det er en tråd noe sted om dette ennå, men hvordan blir det med kjøring til Valdres 1.mai? Hvor møtes folk? Og hvor mange ser det ut til at skal oppover?

Jeg har hvertfall utrolig lyst til å komme meg oppover, håper bare jeg har fått tilbake bilen og fått henta sommerhjula før det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Valdres??? hvor ligger det? hørtes langt ut .. men det hadde vært koslig med en langtur da så lenge vi hadde blitt flere : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Valdres??? hvor ligger det? hørtes langt ut .. men det hadde vært koslig med en langtur da så lenge vi hadde blitt flere : smil :

 

fangernes. 4t kjøretur nordover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fangernes. 4t kjøretur nordover :)

Ja det hadde jo blitt en langtur det da :) Men så ut som det var dårlig respons på dette da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde jo blitt en langtur det da :) Men så ut som det var dårlig respons på dette da...

 

Jeg har egentlig litt lyst, men syntes det er litt langt å kjøre kun for en dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leira, nærmere bestemt, noen km sør for Fagernes.

Det er nøyaktig 225 +/- 2km fra Kopstad (der nye motorveien begynner).

Vi kjører isåfall E18 til Sandvika og E16 derfra til Leira, eller man kan svinge av E18 ved Shell før Lieråsbakkene og komme utpå E16 igjen nærmere Hønefoss for å slippe å kjøre over Sollihøgda (dårlig vei og alltid kø)...

Uansett veivalg så kjører vi på under 3 timer. Tipper 2:30 til 2:45.

 

En annen ting er jo at med det været som er nå så er det ikke så utrolig kult å gå rundt ute å se på biler... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde det ikke vært for været så hadde jeg blitt med jeg.. for det hadde som sakt vært veldig morro detta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.