Anbefalte innlegg

Tok akkurat kontakt med Espen på VW Car Consult no for å spørre om senkesettet (60/40) mitt kjem i veke 18 slik som det blei sagt når eg bestilte den. Eg fekk so klart negativt svar :( Senkesettet var restnotert og kjem i mai/juni... :(

 

MEN han kunne kanskje få med eit HIGH TECH - senkesett (som eg har meir lyst på), men det blir ikkje levert i 60/40 slik som eg vil... :( Det kunne bli levert i 35/40. Alle seier at b4 er høgare framme enn bak, men korleis vil det bli viss senkesettet senkar meir bak enn framme? Må ærlig innrømme at eg vurderar HIGH TECH, sjølv om eg ikkje har så veldig lyst (på grunn av senkelengda)

 

Nokon som har tips om korleis det vil sjå ut med 35/40?

 

Treng hjelp fort som f***!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alldri hørt om et senkesett som senker mere bak en framme.det kan vel ikke stemme?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal være omvendt.

 

Min ble senket 40/40 vet du, og du har jo sett bilder av den?!

 

Den ble jo lav nok. 60/40 er faktisk veldig lavt på b4. Da hadde jeg måttet ta av skvettlappene mine, eller moddet de. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Tror det skal være omvendt.

 

Min ble senket 40/40 vet du, og du har jo sett bilder av den?!

 

Den ble jo lav nok. 60/40 er faktisk veldig lavt på b4. Da hadde jeg måttet ta av skvettlappene mine, eller moddet de. :D

 

60/40 veldig lavt???

min var senka 80mm++ og var høy jo:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf mkII'ere kan senkes noe hinsides :) GTi'en jeg hadde var senket 60/60 (tror jeg, eller var det 40/40 :confused: ). Måtte valse hjulbuene foran, får å få plass til 17" :D

Som bildet viser, ser den ganske høy ut. Legg merke til at GTi-leppa foran er tatt av. Ble jo en brøtebil om vinteren denne her med leppa på :D

golf_sommer(hs)mod.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bilde til...

golf_sommer(vb)mod.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får nok berre smøre meg med tålmodigheit til juni... :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Jan Henrik: Nydelig N-klistremerke du hadde på bakluka :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vent til mai/juni du.

Kanskje for lenge å vente, men du vil ikke angre da dem er på.

40/40 på denne bilen er for høyt... ;)

 

Jeg hadde 60/40 på den audi 80`n jeg hadde.

Det var B3 da men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sture Nerhus

Og Jan Henrik: Nydelig N-klistremerke du hadde på bakluka :P

:D :D En vakker dag over finsk-norsk toll: Du måste ha N-merke på bilen... klatt og splatt :eek:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg senka min 40/40 med H&R og kan ikke si at den er lavere bak enn foran akkurat, snarere omvendt. Du kan jo også se på den gule s2'n det går en tråd om. Hvorfor skulle en B4 sedan bli annerledes?

 

Og hva som er for lavt/høyt er jo alltid en smakssak. Jeg er i hvertfall glad for at jeg ikke gikk lavere med min.

 

Hvordan måler man senkinga egentlig? Er det på fjørene før de kommer på bil, eller etter? Mine nye fjører er 40mm kortere enn de orginale, målt ved siden av hverandre (selvfølgelig ikke på bil).

 

Banner i kirka:

BMW E36 blir visstnok mest "riktig" senket om man senker mer bak enn foran. Slektning av meg senka sin 60/80 og det så bra ut på den bilen i hvertfall.

 

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.