#1 Skrevet April 22, 2006 hvordan skal jeg få ut tak luka,går kun og tilte den,får den 1 cm bakover bare.. må jeg bare skjæra opp blekket på luka eller er det noen som vet om noen triks der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2006 hvordan skal jeg få ut tak luka,går kun og tilte den,får den 1 cm bakover bare..må jeg bare skjæra opp blekket på luka eller er det noen som vet om noen triks der? om det er typ81/85 det er snakk om så kan du prøve dette: * tilt takluka opp. gå på utsida av bilen og løft ned taktrekket på "flippen". løsne fjæra som henger fast der. * nå kan du dra hele takluketrekket bakover, men selve luka står igjen * så er det bare å løsne skruene og plukke den ut håper dette var til hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2006 okey takker,da får jeg teste detta i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...