#1 Skrevet April 22, 2006 Hva må til for å sette på S/A6-dørlister på S4, finere med noen glatte som passer fangerene, noen som har slike ? thnx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2006 Du kan jo ha på fyller på di listene du har også lakke dem.. A6 listene er mye bredere enn di som sitter på s4: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2006 men er selve døren ulik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2006 Det er j ikke sikker på men trur det.. Ifølge han som lakkerte bilen min gikk det ikke: mad : Kan jo hende det går ann å fikse det alikevel: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2006 Ikke noe problem, må bare fikse festene selv. Har sånne lister på min jeg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2006 Fant utav det, limte du eller laget du en øvre klipsrekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2006 Noen som vet om de nedre dørlistene er identiske på S4 og S6? J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2006 Skal ikke si det helt sikkert, men det virket sånn da jeg bestilte nye til min S4 på nbs:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2006 Noen som vet om de nedre dørlistene er identiske på S4 og S6? J Det er de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2006 Det er de.... Har hørt at det bare er å klippe vekk et klips/tapp og lime på lista.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2006 Ikke noe problem, må bare fikse festene selv. Har sånne lister på min jeg: vinke : Hmm..synd at vi ikke tenkte så langt da: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...