#1 Skrevet April 22, 2006 Noen som skal på treff på Hamar imorra? Samme opplegg som ifjord... MaxPower kommer, pluss mye blårøyk antagelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2006 får vell ta en tur og se om det er noe gromt der vell. skulle vi fra distriktet kanskje lage en kollonne og markere oss litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2006 får vell ta en tur og se om det er noe gromt der vell. skulle vi fra distriktet kanskje lage en kollonne og markere oss litt? Var det jeg også tenkte på. Men jeg kjører fra Lillehammer imorra, så om det er fler fra den sida av Mjøsa som skal nedover, har vi tenkt å dra fra Shell på moelv litt før 16.30. De i fra Vallset skal hvertfall kjøre samlet. De møtes på Texaco i Vallset. Vet ikke tidspunkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2006 Noen som vet når det begynner der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2006 Starter 17.00 tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2006 Starter 17.00 tror jeg. Okey.Takk: rolleyes Får vel ta seg en tur da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2006 Tenkte en tur for å se.. 16.30 på Shell, Moelv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2006 hvor er det på hamar???lenge siden vi har vert på treff så kanskje vi tar en tur.caraveller med diesel er vel ikke bannlyst.er jo ikke mye blårøyk der: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2006 Jeg skal også dit. Blir med på Kolonna fra Moelv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2006 hvor er det på hamar???lenge siden vi har vert på treff så kanskje vi tar en tur.caraveller med diesel er vel ikke bannlyst.er jo ikke mye blårøyk der: vinke : Er på 8-metersplanet, like ved politistasjonen.dvs helt ut mot mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2006 kommer ein tur jeg å men S4en bli hjemme: bh : litt "slitte" sommer dekk:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2006 Heldig med været kan en si Må vel bli opphold til i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2006 regner ikke her, vi må prøve og samle alle i kubben på et sted a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2006 Husk å ta bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2006 Noen som var der..? Så vertfall Tor Olav og Passaten, samt Jon Arild.. Var en del pene VAG der, noen med VACN-merker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2006 Jeg var der en tur... Var med en kamerat, med A6 (også medl.) Var ikke samme klasse over treffet i år som ifjor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 23, 2006 Så forøvrig en sølv Audi A4 med carbonpanser, han er vel medlem også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2006 Var ikke samme som i fjord nei... En som mista førerkortet så det ut som.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 23, 2006 Var ikke samme som i fjord nei... En som mista førerkortet så det ut som.... 1 som mista i år!? 6 som mista ifjor vel..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 23, 2006 1 som mista i år!? 6 som mista ifjor vel..... Vet ikke hvor mange som mista ifjord jeg... heller ikke i år... Bare så han i camaroen kom tilbake i politibil og kompisen hans kjørte etter, etter litt skikkelig show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 23, 2006 var synn for hain som ble tatt der ja.. syns det var enkelte andre som var mere farligere som kom susende forbi i stor fart:fy: mye fint å se da: rock : litt lite liv kanskje: klø : men så ein svart audi S4 sedan som var der:tilber: noen som vet hvem det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 23, 2006 var synn for hain som ble tatt der ja.. syns det var enkelte andre som var mere farligere som kom susende forbi i stor fart:fy: mye fint å se da: rock : litt lite liv kanskje: klø : men så ein svart audi S4 sedan som var der:tilber: noen som vet hvem det er? Den med sota ruter rundt hele, 16" (ellerno) Keskin-felger, osv..? Den var jævli pen! Så ut til å gå bra også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 23, 2006 Den med sota ruter rundt hele, 16" (ellerno) Keskin-felger, osv..?Den var jævli pen! Så ut til å gå bra også.. Denne sikkert ? Har lagt ut noen bilder her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115143 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 23, 2006 Den med sota ruter rundt hele, 16" (ellerno) Keskin-felger, osv..?Den var jævli pen! Så ut til å gå bra også.. Jepp den ja.. har makan jeg og.. men har rs4 styling på.. syns den såg svert lav ut.. angrer litt på att jeg ikke kjørte selv nå. men men.. har vell blitt kasting av rundinger og bøter bare.. he he:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 24, 2006 har da et par bilder. et par gutter i klubben også som ville ha damer vesd bilens sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...