Anbefalte innlegg

Hei

Har fått montert nye sommfelger denne sesongen. Dekkene har dimmen: 225/40 og sitter på Passat 2002. Hva er riktig dekktrykk?

P1010004.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte en email til Continental Norge med akkurat samme spørsmål for noen år siden. Dekkene var Continental ContiSportContact 225/40-18.

Her er svaret jeg fikk:

"Vi (vår produktavdeling) mener du vil få mest ut av dekkene ved å fylle 40 pund."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte en email til Continental Norge med akkurat samme spørsmål for noen år siden. Dekkene var Continental ContiSportContact 225/40-18.

Her er svaret jeg fikk:

"Vi (vår produktavdeling) mener du vil få mest ut av dekkene ved å fylle 40 pund."

Flott :)

Da skal jeg rulle innom en besinstasjon og sjekke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott :)

Da skal jeg rulle innom en besinstasjon og sjekke!

Bare vær klar over at de målerne som er på luftfyllinga ofte viser en god del feil.. Hvis du skal være pirkete på det så burde du kjøpe deg en digital dekktrykkmåler fra f.eks. NAF-butikken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker 40 på begge bilene mine jeg. Begge med 225/40-18. Så burde nok funke for deg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.