#1 Skrevet April 23, 2006 Hei Har fått montert nye sommfelger denne sesongen. Dekkene har dimmen: 225/40 og sitter på Passat 2002. Hva er riktig dekktrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2006 Jeg sendte en email til Continental Norge med akkurat samme spørsmål for noen år siden. Dekkene var Continental ContiSportContact 225/40-18. Her er svaret jeg fikk: "Vi (vår produktavdeling) mener du vil få mest ut av dekkene ved å fylle 40 pund." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2006 Jeg sendte en email til Continental Norge med akkurat samme spørsmål for noen år siden. Dekkene var Continental ContiSportContact 225/40-18.Her er svaret jeg fikk: "Vi (vår produktavdeling) mener du vil få mest ut av dekkene ved å fylle 40 pund." Flott Da skal jeg rulle innom en besinstasjon og sjekke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2006 Flott Da skal jeg rulle innom en besinstasjon og sjekke! Bare vær klar over at de målerne som er på luftfyllinga ofte viser en god del feil.. Hvis du skal være pirkete på det så burde du kjøpe deg en digital dekktrykkmåler fra f.eks. NAF-butikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2006 Bruker 40 på begge bilene mine jeg. Begge med 225/40-18. Så burde nok funke for deg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...