#1 Skrevet April 23, 2006 Driver på å hiver på poloen noe plastikk fantastic. Har til nå en rieger front, lippe under fronten, og cuppdifusor som skal settes på den orginale bakfangeren. (Driver og pusser litt på dette nå) Så det jeg mangler nå er sideskjørt, lurer på å gå for rieger sine helt vanlige sideskjørt. Noen som har noen bilder av poloer med disse sideskjørtenene, og gjerne poloer med andre typer sideskjørt? Hvilke sideskjørt ville dere valgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 anybody? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Disse er jo litt kule da. Har ikke sett dem på så mange poloer. Polo skjørter Håper linken funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2006 Hei Lars M.... Ville absolutt gått for de i linken over her...skal jeg noen gang ha, så blir det de... Av 2 grunner, de er rette i nedkant og ikke sånn "rare" bua hvis du skjønner hva jeg mener (bilen ser mye finere ut) og så syntes jeg det er tøfft med luftinntaka når man først skal kjøpe skjørt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2006 hmmm , du har et poeng der når du sier det Litt dyrere eneste. Men virker som om de kanskje ser bedre ut jah. Hadde vert kult visst noen hadde hatt noen bilder av poloer med slike skjørten, uten at de er tatt fra rieger katalogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2006 Den var ikke lett å finne ass. leita i 10 min etter bilde til deg men uten hell. nå brukte jeg 8 av de 10 minuttene på å titte på DENNE kanskje du kan ta noen tips fra en jente? hehe: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2006 Hehe , nei har søkt en del jeg også. Har ikke kommet over noen med de skjørtene enda. Grei bil det der, glans posering med lårkort skjørt haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...