Hvilke sideskjørt til Polo 6n

Anbefalte innlegg

Driver på å hiver på poloen noe plastikk fantastic. Har til nå en rieger front, lippe under fronten, og cuppdifusor som skal settes på den orginale bakfangeren. (Driver og pusser litt på dette nå) Så det jeg mangler nå er sideskjørt, lurer på å gå for rieger sine helt vanlige sideskjørt. Noen som har noen bilder av poloer med disse sideskjørtenene, og gjerne poloer med andre typer sideskjørt? Hvilke sideskjørt ville dere valgt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er jo litt kule da.

Har ikke sett dem på så mange poloer.

Polo skjørter

Håper linken funker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Lars M....

Ville absolutt gått for de i linken over her...skal jeg noen gang ha, så blir det de...

Av 2 grunner, de er rette i nedkant og ikke sånn "rare" bua hvis du skjønner hva jeg mener (bilen ser mye finere ut) og så syntes jeg det er tøfft med luftinntaka når man først skal kjøpe skjørt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm , du har et poeng der når du sier det ;) Litt dyrere eneste. Men virker som om de kanskje ser bedre ut jah. Hadde vert kult visst noen hadde hatt noen bilder av poloer med slike skjørten, uten at de er tatt fra rieger katalogen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke lett å finne ass. leita i 10 min etter bilde til deg men uten hell.

nå brukte jeg 8 av de 10 minuttene på å titte på DENNE kanskje du kan ta noen tips fra en jente? hehe: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe , nei har søkt en del jeg også. Har ikke kommet over noen med de skjørtene enda. Grei bil det der, glans posering med lårkort skjørt :P haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.