#1 Skrevet April 23, 2006 Halois.... Tenkte jeg skulle kvitte meg med de orginale VW sommer hjula mine. Siden nye snart er på vei Men er veldig usikker på hva man kan få for fire slike org alu. Noen som har forslag? Det er 16" VW alu med 205/55 Bridgestone dekk (Som det er mye mønster igjen på) Takker. MVH Kennet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2006 Regner med du kan få et sted mellom 4-5000 kr for de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2006 Regner med du kan få et sted mellom 4-5000 kr for de.. Såpass, det var nice PS : De er veldig fine, nesten helt strøkne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2006 Noen fler som har forslag? Eller høres 4-5000,- ut som en grei pris? For da legger jeg de ut for salg her på forumet. Hvis noen ser denne posten og er intr i å legge inn et bud så bare send meg PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...