#1 Skrevet April 23, 2006 Ved utlesning av feillager På min 95 A6 med clima får jeg: feil på reguleringsmotor til trykkspjeld V71. brudd eller kortsluttning til pluss på pot. regmotor G112 V71 er Spjeld for defroster og fotrom, det som sitter umiddelbart etter torpedoveggen ikke sant? Hva er og hvor sitter g112? Noen som vet delnummer? Snakket men en på møller, han sa at G122 kunne være en følge av V71 og han anntok at det bare var v71 som var feil. Sett en guid for hvordan renovere motor for spjeld til varmluften så jeg håper jeg kan benytte det samme prinsippet her, noen somhar prøvd det? Noen som har noen råd og tips for hvordan jeg enklest mulig kan komme til V71? Ser ut for meg som om jeg må demontere hele dashbordet . . . Alle erfaringen rundt dette mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2006 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 prøver igjen jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...