Dører Audi S4 94mod stv. går ikke i lås når man lukker døra.

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp! fort som faen!!

 

Plages med at dørene på min s4 ikke går i lås.. virker som wiren fra døråpneren inne i bilen ikke går tilbake når man har åpnet døra... natt til i dag klikka høyre bakdør totalt.. fikk den ikke i lås så nå trenger jeg hjelp fort som f.!!

 

Noen som har lignende problem og eller har en løsning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har du prøvd å smurt opp låsen gjennom nøkkelhullet og i låsemekanismen i bakkant av døra?

 

Det kan virke som om det er en wire som ikke er helt patent. Kanskje denne tar borti noe inni døra? Da må du av med dørtrekkene.

 

Jeg hadde ei bakluke som gikk i vranglås på en S4. Riktignok omvendt problematikk, men der var det et stag som hadde falt av. stripset det fast og vips...problemet løst.

 

Gå på det engelske nettstedet som det henvises ofte til på forumet. Det vet jeg det står hvordan man tar av dørtrekkene. Er enkelt, men må gjøres i rett rekkefølge. Husker ikke hva det engelske nettstedet heter desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ei fjer som var litt slapp.. +at jeg ble litt sint så jeg ødela wiren som går på den indre åpneren.

 

forbanna dritt!!! må vl bare bestille ny innmat...

 

 

Noen som har dele nr på dør¨låsene? bak... høyre og venstre...

 

kommer de komplett med nye wirer eller må man bestille dette også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du av trekket så ta ut og smør opp låsekassa også. Den har en tendens til å tørke ut etter hvert, og er vanligvis værst på vinteren når du helst vil ha igjen døra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.