Biltilsynet godkjenning senk og felg!?

Anbefalte innlegg

i morgen skal jeg godkjenne senk og felger i vognkortet!

men jeg har soting ca 40% på alle rutene. Kjøpte 2 stk ruter på høggeren slik at jeg kunne sette i disse når jeg var inne på godkjenning, men det viser seg at jeg har plukket med med 2 stk høyre ruter: bh : : bh : : bh :

 

 

hvordan tror dere dette går?? må vise bilen med soting nå: dum :

passat ruter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på fint vær og rulle ned rutene..? :)

Så fjerner du sveivene i dørene også, slik at dem ikke får dem opp..

 

Men fra spøk til revolver, det blir vel litt lotto.. Det kan være dem ikke legger merke til det, eller du kan få en som er pirkete og skriver ut mangellapp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel sette i høyre ruta og ta ut den venstre og si jeg har hatt inbrudd i helga!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et godt sjakktrekk om det begynner å regne : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kompis som var inne til en sånn kontroll med soting fikk beskjed om at de brydde seg ikke om det på den kontrollen, men hvis det var kontroll ville de bry seg. Kanskje de hadde en god dag... Men uansett så får du jo sikkert ikke mer enn en mangellapp, så da får du jo tid til å få tak i en venstrerute. Er bare å si noe sånt som at den sitter så godt at du ikke kan rive den av nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å utsette kontrolltimen til tirsdag, og dra på høggeren og hente en ny venstrerute da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.