Stavanger: Superstreet 30april i Haugesund

Anbefalte innlegg

Jeg er nok ikke helt ferdig med bilen til søndag og jeg liker helst å stille ut noe som er 100% og derfor er jeg usikker på om jeg reiser oppover. + det blir veldig væravhengi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller ikke. Selvfølgelig skjer alt de helgene jeg flyr østover....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meldt godt vær har jeg fått melding om, så du er hjertlig velkommen hans petter! dere få gjenta suksessen fra sist når dere knuste oss med det brilliante oppmøte deres. ser heldigvis ut som vi blir en større gjeng i år!

GO : rb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke lovende ut for min del :( Med de tingene jeg har igjen og tiden som er igjen så tror jeg det skal holde hardt.

Ser også ut som det er laber interrese for å reise opp til haugesund her i stavanger, så jeg veit ikke helt jeg........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det ut til at jeg blir her i helgen alikevel, så hvis det blir en gjeng er jeg med jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille eg og visst nogen andre ska opp øve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal opp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal opp?

Du skal opp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Og Hans Petter med gull-cabben kommer også. Kjører dere kolonne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Og Hans Petter med gull-cabben kommer også. Kjører dere kolonne?

Ja, vi skal møtes i Karmsundsgaten ved Nils Sund Cash N Carry kl 09.00, samme greia som vi gjorde i fjor, Hans Petter vet nok hvor det er, møtte oss der da.

Står der vel til ca 09.45 før vi kjører samlet bort til treff plassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Skal se om vi ikke møter opp der da! Spørs om jeg klarer å holde følge med diesel-børsa da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det avreise i fra Esso'n på Tjendsvollkrysset presis kl 08.00 Tar høyde for å ta ferja kl 08.40 på Mortavika og ankomst Haugesund ca 09.45~10.00

Så da er det bare å henge dere på folkens.

Ps håper Haugesund klanen kan holde av to-tre bil plasser for Stavanger. For den ferja som gikk tidligere gikk jo j..ligt tidlig og vi satser på å kjøre direkte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 30. april:

Portene for biler til utstilling åpner kl 10.00 Vær tidlige!!!

13.00 Superstreet Haugesund åpner

14.00 Konsert med Lave giraffer

15.00 Motor knusing

16.00 Siste frist for innlevering av publikums stemme, bli med i trekningen av en super premie du og.

16.30 Premieutdeling

Det vil bli forskjellige bilrelaterte stands på plassen

Det vil bli konkuranser og gøy innimellom.

Pris 50,- pr pers

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps håper Haugesund klanen kan holde av to-tre bil plasser for Stavanger. For den ferja som gikk tidligere gikk jo j..ligt tidlig og vi satser på å kjøre direkte.

Skal prøve å få til dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi snart på vei :) Så får du trylle fram sola, for jeg skal kjøre toppløs :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi to stv. karene vel hjemme igjen. Må vel kanskje det var litt laber intrerrese fra stavanger vel.. men men. Treffet utspant seg som det har gjordt de gangene tidligere og det var vel mest japansk som vant i utstillingskonkuransen. Og været var også som tidligere surt og kaldt. Men en artig tur for det. (og ingen bot denne gangen :D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg blei lei tilsutt å stakk hjem... er kjedelig å stå fra 10.00 til 13.00 før plassen er åpen for publikum, stakk hjem etter motorknusinga, hadde fått nok da. Takk for at dere kom opp Hans Petter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.