#1 Skrevet April 23, 2006 Tenkte jeg skulle høre hvordan det var med interressen om at folk skal opp til Haugesund på søndag? Les mer på haugesundlokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 Jeg er nok ikke helt ferdig med bilen til søndag og jeg liker helst å stille ut noe som er 100% og derfor er jeg usikker på om jeg reiser oppover. + det blir veldig væravhengi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 Jeg stiller ikke. Selvfølgelig skjer alt de helgene jeg flyr østover.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2006 Det er meldt godt vær har jeg fått melding om, så du er hjertlig velkommen hans petter! dere få gjenta suksessen fra sist når dere knuste oss med det brilliante oppmøte deres. ser heldigvis ut som vi blir en større gjeng i år! GO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2006 Ser ikke lovende ut for min del Med de tingene jeg har igjen og tiden som er igjen så tror jeg det skal holde hardt. Ser også ut som det er laber interrese for å reise opp til haugesund her i stavanger, så jeg veit ikke helt jeg........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 Nå ser det ut til at jeg blir her i helgen alikevel, så hvis det blir en gjeng er jeg med jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2006 Eg stille eg og visst nogen andre ska opp øve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2006 Noen som skal opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2006 Noen som skal opp? Du skal opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2006 Stemmer det. Og Hans Petter med gull-cabben kommer også. Kjører dere kolonne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2006 Stemmer det. Og Hans Petter med gull-cabben kommer også. Kjører dere kolonne? Ja, vi skal møtes i Karmsundsgaten ved Nils Sund Cash N Carry kl 09.00, samme greia som vi gjorde i fjor, Hans Petter vet nok hvor det er, møtte oss der da. Står der vel til ca 09.45 før vi kjører samlet bort til treff plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2006 Den er grei. Skal se om vi ikke møter opp der da! Spørs om jeg klarer å holde følge med diesel-børsa da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 29, 2006 Da blir det avreise i fra Esso'n på Tjendsvollkrysset presis kl 08.00 Tar høyde for å ta ferja kl 08.40 på Mortavika og ankomst Haugesund ca 09.45~10.00 Så da er det bare å henge dere på folkens. Ps håper Haugesund klanen kan holde av to-tre bil plasser for Stavanger. For den ferja som gikk tidligere gikk jo j..ligt tidlig og vi satser på å kjøre direkte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 29, 2006 Søndag 30. april: Portene for biler til utstilling åpner kl 10.00 Vær tidlige!!! 13.00 Superstreet Haugesund åpner 14.00 Konsert med Lave giraffer 15.00 Motor knusing 16.00 Siste frist for innlevering av publikums stemme, bli med i trekningen av en super premie du og. 16.30 Premieutdeling Det vil bli forskjellige bilrelaterte stands på plassen Det vil bli konkuranser og gøy innimellom. Pris 50,- pr pers _________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 30, 2006 Ps håper Haugesund klanen kan holde av to-tre bil plasser for Stavanger. For den ferja som gikk tidligere gikk jo j..ligt tidlig og vi satser på å kjøre direkte. Skal prøve å få til dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 30, 2006 Da er vi snart på vei Så får du trylle fram sola, for jeg skal kjøre toppløs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2006 Da var vi to stv. karene vel hjemme igjen. Må vel kanskje det var litt laber intrerrese fra stavanger vel.. men men. Treffet utspant seg som det har gjordt de gangene tidligere og det var vel mest japansk som vant i utstillingskonkuransen. Og været var også som tidligere surt og kaldt. Men en artig tur for det. (og ingen bot denne gangen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 30, 2006 hehe, jeg blei lei tilsutt å stakk hjem... er kjedelig å stå fra 10.00 til 13.00 før plassen er åpen for publikum, stakk hjem etter motorknusinga, hadde fått nok da. Takk for at dere kom opp Hans Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...