#1 Skrevet April 23, 2006 Er det noen her som har mulighet til å modde denne golfen så den får svart blankt tak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2006 Kjapt og jævlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2006 se der ja. hehe.. hmm.. hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2006 jeg veit ikke helt.. savner liksom litt andre mods først... ville begynt med å senke den og satt på noen felger.. så ville jeg evt ha fått på noe andre fangere... men, for all del.. kan bli tøft med lakkert tak. bare at jeg personlig ville synes det hadde sett litt dumt ut med en helt orginal bil med sort tak. beklager. håper virkelig ikke du tar dette som tritikk.. for det er det ikke.. kjør din egen stil. det er det viktigste at du selv er fornøyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 ja klart det blir felger =) blir 18" med bred kant, og gewinde neste sesong! problemet er at jeg må lakke om taket nå snart, siden jeg fikk isras fra hustaket og ned på biltaket for en mnds tid sia.. ble bulker og greier som fører til hellakkering av taket. Fangerne blir ikke bytta. har lakkert dem helt ned og syns det ble bra. =) vurderer nye lykter med sort innmat dog. hur tycks? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2006 Kjapt og jævlig Hva med svart panser i stedet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2006 Hva med svart panser i stedet?? Blir liksom ikke helt naturlig når man skal prøve å farge bare en bit, men man får vel et inntrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2006 Og begge deler da til slutt. Om jeg må få komme med min mening vil jeg foreslå å lakke taket rødt igjen. Rød hellakkert golf4 er pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2006 modsa jeg ville gjort er Rødt tak, fine felger, nok senk, svart emblemfri grill og svart "grill" i frontfangeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2006 nja. heller mot å la det være rødt egentlig. får se an igjen til neste år når felger og senking er på plass. blir nok lettere å se det da =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2006 Lakk taket rødt igjen,senk bilen og få på noen fine felger...er mer eller mindre hovedtrekkene du trenger å gjøre synes da jeg. Less is more;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...