Anbefalte innlegg

En ikke-vag bil men fin likevel, sant?

LinkPhoto?GUID=10746c05-46a3-1293-72bd-5

LinkPhoto?GUID=54dc481f-27ee-2e1f-137e-7

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo alltids an å lime et vw merke på den;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huffameg, en Ford! :mad: :P

Gamle Astoner brukte i hvertfall Scirocco-baklys! :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du i 2.etg over Sandven eller? Må jo være en glimrende plass for en Autofil! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'

Christian; gjør du noe annet enn å henge ut av vinduet i 2 etasjen med digicamet ditt?? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en utmerket plass å bo for en autofil, bildene er tatt fra stuevinduet. Sandven får jo titt og ofte inn gromme biler, og de blir testet opp og ned i veien utenfor.

Eneste problemet med de er jo at jeg må plages med å parkere inntil rs6, porsche,jaguarer,AMG mercer og alt mulig annet skrot.

Bilveien utenfor er også rånevei nr.1 og politiet har en del kontroller. Så hvis det lite å se på tv en kveld er det bare å ta chipsen og brusen og sette seg ut på altanen.- alltid noe som skjer.:D

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

Eneste problemet med de er jo at jeg må plages med å parkere inntil rs6, porsche,jaguarer,AMG mercer og alt mulig annet skrot

Stor fare for parkeringsbulker da (som jeg forøvrig har fått IGJEN av en eller annen forpult vinglefitte midt i kromingen på døren foran håndtaket, takk skal du faenmeg ha...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.