#1 Skrevet April 18, 2004 En ikke-vag bil men fin likevel, sant? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2004 Går jo alltids an å lime et vw merke på den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2004 Huffameg, en Ford! :mad: Gamle Astoner brukte i hvertfall Scirocco-baklys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2004 Bor du i 2.etg over Sandven eller? Må jo være en glimrende plass for en Autofil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2004 ' Christian; gjør du noe annet enn å henge ut av vinduet i 2 etasjen med digicamet ditt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2004 det er en utmerket plass å bo for en autofil, bildene er tatt fra stuevinduet. Sandven får jo titt og ofte inn gromme biler, og de blir testet opp og ned i veien utenfor. Eneste problemet med de er jo at jeg må plages med å parkere inntil rs6, porsche,jaguarer,AMG mercer og alt mulig annet skrot. Bilveien utenfor er også rånevei nr.1 og politiet har en del kontroller. Så hvis det lite å se på tv en kveld er det bare å ta chipsen og brusen og sette seg ut på altanen.- alltid noe som skjer. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2004 Opprinnelig postet av Christian bjerga Eneste problemet med de er jo at jeg må plages med å parkere inntil rs6, porsche,jaguarer,AMG mercer og alt mulig annet skrot Stor fare for parkeringsbulker da (som jeg forøvrig har fått IGJEN av en eller annen forpult vinglefitte midt i kromingen på døren foran håndtaket, takk skal du faenmeg ha...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...