Nord-Trøndelag: Styremøte (fredag 22.04)

Anbefalte innlegg

Vi i lokallagsstyret hadde et møte på fredag.

 

Der diskuterte vi først å fremst lokallagets aktiviteter fremover...

 

Og fant ut at vi holder lokallags treffene med ca en mnd mellomrom også utover sommern.

for da har vi større sjanse for at flere kommer.

kan bli fort lei av hverandre hvis vi møtes for ofte.

 

vi setter heller ingen fast dato, siden vi er så få, så kan vi jo justere litt mer etter ønsker.

 

Vi synes selv at di siste treffene med bowling,mcdonalds og en cruising i gjennom byen har vært en suksess....knall bra oppmøte i 06.:)

 

Så skal vi prøve oss en tur til ongdalen, på gokart-sentret der.

hvis det er noe interesse for det.

der er det også en stor fin plass for oppstilling av bilene.

 

Hans jobber med en avtale med T-A. om en foto session til sommern.

da alle har feit felgene på: smil :

Så på det treffet er vi avhengige av å være så mange som mulig,så får vi vist oss litt frem.

Eiere som skyr fotoapparater trenger ikke være urolig,det blir kun bilene som er av interesse som bilder.

og kansje Erik da.....som den stolte Leder.:)

 

Det jobbes også med div. rabatter

Mener vi har 15% hos madsen nå.

 

En pizza,burger og en chips senere så var møtet over. og da gikk vi hver vår vei...Lykkelige å smilende: smil :

 

Så hvis noen har noen spm, så kan jo det stilles i denne tråden.

 

Mvh: Bård

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har et spørsmål : rock :

 

 

Kan jeg også få begynne å være med på lokallagstreff? : smil :

 

Nå er jeg strax ferdig med utdanningen i Trondheim, så jeg flytter "hjem" igjen. Begynner å jobbe på Steinkjer 29. mai ;)

 

Mulig vi snakker litt OT her, men jeg tok meg litt friheter ettersom ingen andre har lagt inn noen poster...

 

Men Audien bør vel shines litt på først, sånn at den blir noenlunde presentabel før første treff :rolleye:

 

 

Jeg syns ihvertfall det er flott at NT lokallag begynner å ta seg opp! Dette blir nok bra etter hvert skal vi se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Men Audien bør vel shines litt på først, sånn at den blir noenlunde presentabel før første treff :rolleye:

 

 

Jeg syns ihvertfall det er flott at NT lokallag begynner å ta seg opp! Dette blir nok bra etter hvert skal vi se!

hehe.. :P de som var på det aller første treffet husker vel bilen jeg kom med, så shine er veldig viktig ja : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har et spørsmål : rock :

 

 

Kan jeg også få begynne å være med på lokallagstreff? : smil :

 

Nå er jeg strax ferdig med utdanningen i Trondheim, så jeg flytter "hjem" igjen. Begynner å jobbe på Steinkjer 29. mai ;)

 

Mulig vi snakker litt OT her, men jeg tok meg litt friheter ettersom ingen andre har lagt inn noen poster...

 

Men Audien bør vel shines litt på først, sånn at den blir noenlunde presentabel før første treff :rolleye:

 

 

Jeg syns ihvertfall det er flott at NT lokallag begynner å ta seg opp! Dette blir nok bra etter hvert skal vi se!

 

Du må bare komme på lokallagstreff,uansett om du bor i Trondheim eller Steinkjer. Shine før lokallagstreff er en del av "gamet" det.. ;)

 

Velkommen skal du være..

 

mvh

Hans.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tænks ju!

 

Har faktisk tenkt meg ivei flere ganger, men det har vært rimelig hektisk her i det siste. Har jo knapt fått vasket bilen : eek :

 

Ser fram til å komme tilbake igjen! Vi snakkes nok!: vinke :

 

 

Igjen Bård Even; beklager OT i tråden din. Det er bare å få noen til å slette om det er ønskelig :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må bare komme når du føler for det....:)

vi skal jo til lånke i morgen da.....hiv deg med;)

 

er vel ikke så veldig offtopic dette da...... men jeg kan jo slette OT selv vettu: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne blitt med, men akkurat nå sitter jeg på skolen og råtner : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har n-trønderne flykta fra landet eller?: klø :

har da vært merkverdig stille på lokallaget den siste tiden:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DEILI ver ut! personli så heill æ på me d støgge bmw'n minnj... må fån færdi å sæll deinn før snøn kjæmm vøtt : klø : ska læssa gjænnomm forume, å færra ut å bi bruuun ættepå ! kos dåkk folkens, e itj kommi førr å bi det vere her! :P !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig så e æ russ, og nu ska æ ut å drekk igjen!! lokallagstrefff snarT?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heill på å skrue bil om dagan, kveillan. D e da snart vømmøl å da må bilan vær ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sol og utepils, skål:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.