#1 Skrevet April 23, 2006 Tittel og bilde sier vel det meste...1/4 traversbolter knakk tvers av under demontering og får naturlighvis ikke ut stumpen som sitter igjen..Bilen skla monteres sammen igjen og denne kommer jeg ikke til fra baksiden...Har styra litt med dremel og div så slitt av litt mer en det som er på bilde Lurer på om jeg må sveise på mutter..men kan ikke sveise og har ikke utstyr.. Og jeg som skulle på treff 1.MAI Noe hjelp og få??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 Går ikke å borre den ut da?? Bruke et relativt lite bor til å begynne med og øke etterhvert....?? Bruke skikkelig freshe bor så klart.. Bruke gjengetapp til rett dim til slutt...?? Hmm, kjedelig det Dêr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 dæven, for å klare å dra av den der så måtte den ha sitti sinnsykt godt fast ... Ville tatt å skrudd en mutter litt innpå, og så sveset i midten... Og forsøke å skru umiddelbart etter sveising mens enda skruen er varm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2006 går fint å skru sammen å bruke bilen med en knekt bolt... sånn midlertidig altså, men jeg har trua på metoden morten nevner ja, gjort det noen ganger med stor sukse;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 Tittel og bilde sier vel det meste...1/4 traversbolter knakk tvers av under demontering og får naturlighvis ikke ut stumpen som sitter igjen..Bilen skla monteres sammen igjen og denne kommer jeg ikke til fra baksiden...Har styra litt med dremel og div så slitt av litt mer en det som er på bilde Lurer på om jeg må sveise på mutter..men kan ikke sveise og har ikke utstyr.. Og jeg som skulle på treff 1.MAI Noe hjelp og få??? få på en bolt som du skrur fast så hardt og godt det går, så tar du deg en tur til alnabru, så skal jeg sveise fast mutteren i bolten, så går den iallefall ingen steder... for jeg har sveiseapperat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2006 få på en bolt som du skrur fast så hardt og godt det går, så tar du deg en tur til alnabru, så skal jeg sveise fast mutteren i bolten, så går den iallefall ingen steder... for jeg har sveiseapperat... 2 mil i 80 sone med 3 av 4 traversbolter...burde vel gå ann det..? litt forsiktig kjøring så..må bare få i stand det andre da som er grunnen til at traversen skulle ned i utganspunktet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2006 2 mil i 80 sone med 3 av 4 traversbolter...burde vel gå ann det..? litt forsiktig kjøring så..må bare få i stand det andre da som er grunnen til at traversen skulle ned i utganspunktet.. det er vel ikke noe problem, bare å kjøre pent... du får si i fra, så kan du ringe meg på mobilen så blir det lettere for deg å få tak i meg.. Casper mob:97 00 00 87 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2006 2 mil i 80 sone med 3 av 4 traversbolter...burde vel gå ann det..? litt forsiktig kjøring så..må bare få i stand det andre da som er grunnen til at traversen skulle ned i utganspunktet.. 3 av 4 holdt faktisk på min 90tq med ca 300hk og, og jeg glemte å kjøre pent;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2006 3 av 4 holdt faktisk på min 90tq med ca 300hk og, og jeg glemte å kjøre pent;) da tenker jeg den er bænkers.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2006 Pga tett hydraulik så rekker jeg ikke få bilen kjørbar før 1 mai og da haster heller ikke bolten. Så dette må jeg se ann inntil videre. Men noterer meg nr ditt caspar og slår på tråden når bilen ellers er klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...