#1 Skrevet April 24, 2006 Da er det nok en gang treff på Arenum folkens! Så håper dere stiller til en preik og annet tull. Og det ser jaggu ut til at TT stiller etter flere mnd med dvale!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 Siden dette er i morgen og ikke i dag så tar jeg en tur jeg og. Hadde det vært i dag så hadde det ikke passet siden det er Start-Brann kl.19.00 i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 jeppajepp... kommer i shorts og t-skjorte eg, er jo SOMMER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2006 Får se om jeg får frontlykter i morgen, så kan jeg komme med en halvveis sammenhengende bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 Hei skal prøve å møte opp. Har fått på sommer drakten på passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2006 Ser ut til det kommer noen gitt" Supert! TT ble satt sammen igår kveld (iallefall det som er klart) Så jeg stiller med den heeeeelt sikkert idag, hvis jeg klarer fartsdumpen inn på arenum da? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2006 Ble bra dette Thomazzz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2006 kommer veit du ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2006 Kommer, og har med meg skilt plater til de som har spurt meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2006 Stikker innom eg og..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2006 kunne ikke idag allikevel, like greit... hadde vel fryst ihjel! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2006 Jeg kommer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2006 Stiller eg og hvis eg kommer over fartsdumpene: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2006 Jeg kommer ikke. Ser ut til jeg treffer de treigeste folkene å handle deler hos... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...