Anbefalte innlegg

etter jeg bygde om gti'en min til vr6 så fungerer ikke speedometeret eller noe av instrumentene i dashen. ledningsnett og det er jo byttet men tingene i dashen vil ikke fungere det eneste som fungerer er belysningen og indikator lampa for langlys.

 

er det noen som har noen erfaringer hvilke ledninger/kontakter som er sentrale så jeg evt kan få koblet dem til evt. sjekket dem.

 

mvh. Paul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Har fått det samme problemet jeg også. Holder på med ombygging fra gti 8v til G60, og da jeg skulle starte motoren, så virker ikke instrumentet. Viser kun klokken og km-stand.

 

Fint hvis noen har forslag til hva det kan være. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet da jeg satte 16v motor med digifant i min mk3. lette bare fram til alle joringsledninger og sjekket at de hadde kontakt. så sjekket jeg ledningen bak til speedometer. når det gjelder golf3 har speedo også en sikring til speedo. sjekk den også. obs- etter det jeg har forstått må du bruke riktig ledning bak speedometeret. ikke bruk fra gti, men fra vr6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet ut noe mer om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mitt funker bortsett fra turteller som får feil signal. dette pga at golf 3 og 2 ikke har samme frekvens eller volt eller hva det heter for å gi riktig signal. kan kjøpe en omformer hvis man bruker en golf2 motor i en treer. skal pusle litt mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.