#1 Skrevet April 24, 2006 Noen som vet om en fin styling til Audi A3 (gamle modellen) utenom de som finnes hos Norsk bildelsenter og Autospar? S3 lignende eller noe slikt, litt beskjeden styling. Er ikke interessert i ekstreme greier, må se noenlunde orginalt ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 Hva med http://www.kerscher.de, det er en meget fin styling med perfekt passform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 Hva med http://www.kerscher.de, det er en meget fin styling med perfekt passform. Jah...ikke værst det der nei. Noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2006 Jah...ikke værst det der nei. Noen andre forslag? sjekk på http://www.streetdesign.no De har mye rart. Har sjøl mest Caractere styling på min bil, mener det er rimelig diskret og pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 Kjøpte fra streetdesign.no og gikk raskt og smertefritt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2006 NTC har en del tøft, men kanskje på grensen til ekstremt? http://www.autoshineshop.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2006 Gamle a3`n att en kamerat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2006 Gamle a3`n att en kamerat.. fy faen! fins det flere bilder av den der eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2006 Ok, takker for gode tips folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2006 fy faen! fins det flere bilder av den der eller? Har mange på tlf.. bare 2 på pcen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2006 .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2006 Denne er sinnsyk feet.. Rå passform, og ikke så dyr.. Denne herligheten selges på NBS.. Rieger: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2006 Da er følgende kjøpt inn; -frontspoiler fra streetdesign -hekkskjørt fra streetdesign -facelift baklykter autospar -hvite sideblinkers autospar -sideskjørt og grill fra en hyggelig kar fra østlandet:) -20` fra en annen hyggelig kar fra østlandet:) -takvinge fra en hyggelig kar, husker ikke helt hvorfra Bilen er senket 30 mm nå, blir sikkert justerbart når alt er komt på. Legger ut bilder når delene er montert og lakkert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2006 Da er følgende kjøpt inn;-frontspoiler fra streetdesign -hekkskjørt fra streetdesign -facelift baklykter autospar -hvite sideblinkers autospar -sideskjørt og grill fra en hyggelig kar fra østlandet:) -20` fra en annen hyggelig kar fra østlandet:) -takvinge fra en hyggelig kar, husker ikke helt hvorfra Bilen er senket 30 mm nå, blir sikkert justerbart når alt er komt på. Legger ut bilder når delene er montert og lakkert:) Høres bra ut! Hvordan styling ble det? merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2006 Høres bra ut! Hvordan styling ble det? merke Caractere hekkskjørt, rieger sideskjørt, men er ikke helt sikker på vilket merke det forran er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 28, 2006 Da er hjulene komt på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 28, 2006 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 28, 2006 ..... Var ute og testkjørte nye Golf GT her en dag forresten, morsom bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2006 Å steike ta! Felgene ble grisebra på bilen din... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2006 Hmm,du synes ikke selv det ble litt for stort da Stian? Men fo all del,ble jo tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2006 Syns det ble knall jeg;) Blir morro å se hva som skjer videre!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 2, 2006 Ja ble ganske stili, gleder meg til å få på resten av tingene. Bilen ble mye bedre å kjøre med 20` enn med 17` faktisk, før sporet den ganske mye men nå sporer den ikke mer enn med standard 15. Ble faktisk ikke noe særlig stivere i humpene heller - så 20` anbefales:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 3, 2006 Sporinga kan jo ha kommet av slitte dekk på 17"erne, så det kan jo komme etterhvert kanskje. Men jeg fikk samme opplevelse som deg ang større hjul! Mindre ubehag på 19", enn 18"... Syns det er helt snålt jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 3, 2006 Så overraskende bra ut med 20" Skal du ha senket den enda mer nå? I mine øyne ligger hjula helt perfekt i hjulbuen som det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 4, 2006 Så overraskende bra ut med 20" Skal du ha senket den enda mer nå? I mine øyne ligger hjula helt perfekt i hjulbuen som det er takker:) Nja ikke helt sikker, skal montere spacere bak så vet ikke om den kan senkes mer da, kunne tenkt meg å fått den litt ned forran kansje. Men skal først montere frontlippe,sideskjørt,hekkskjørt, så får eg sjå om det muligens blir justerbart: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...