hvor kan jeg få tak i golf4 cabrio framskjermer billig?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen brukte liggende. fant ikke på prislisten til veng, mulig de har for det. noen andre billige alternativer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er skjermene du skal ha like som på vanli golf 4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er skjermene du skal ha like som på vanli golf 4?

 

det er akkuratt derfor jeg må ha cabriolet skjermene. golf4 cab er bygd på mk3 linjene i karosseriet. skal ha golf 4 front på ventoen og har alt unntatt skjermene som jeg må ta fra cabriolet 4'er. derfor er de ikke like på golf 4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok... da kan ikkje eg hjelper deg. Har skjermer til vanli golf 4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er mer enn bare skjermen som må byttes. Er nok greiest å få tak i en bakskadet cab

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser du sier du har alt, jeg vil bare nevne som en generell opplysning (og for arkivet, ved senere søk) at absolutt alt untatt selve hovedlyktene er forskjellig fra en Golf 4 til en 3.5 Cab. Det er kun hovedlyktene som er like på de to bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser du sier du har alt, jeg vil bare nevne som en generell opplysning (og for arkivet, ved senere søk) at absolutt alt untatt selve hovedlyktene er forskjellig fra en Golf 4 til en 3.5 Cab. Det er kun hovedlyktene som er like på de to bilene.

 

 

:P fant ut i dag at dette var ikke bare bare å lage custom. nesten umulig å få lyktene langt nok inn i frontplaten, og golf4 fangeren var et par cm bredere, så det blir nye planer litt senere som vil ligne 4'er fronten. tok visst litt feil her ja:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.