Anbefalte innlegg

Hvordan gjør folket det med disse plastspoilerene som skal på over bakluka/ruta?.. Holder det med en saftig lim...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjør folket det med disse plastspoilerene som skal på over bakluka/ruta?.. Holder det med en saftig lim...

 

 

har bare limt min. brukte tec-7

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder med lim ja. kan bruke sikaflex eller tech7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på sikaflex ja, den derre svarte typen som er litt flexibel. Er jo ikke noe trykk eller press på den etter den er limt på plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fusing asså ;) rutelim er bra greier til å lime med..sikaflex kan bli litt vel seig når bilen står i solsteiken(har eg hørt??)..litt surt vist vinga begynne å gli på ein fin sommardag ;) tec-7 er og bra greier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nice erfaring med sikaen da men. Får vel kjøpe rutelim overalt?? eller.. Ja måtte flytte bort til kåno. likte meg best i strandvik.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du får kjøpt rutelim dei fleste plasser, kansje ikkje på fusatun men kansje nede på benså på kaien..cecilie du e samen me sant? må helsa..og så ska eg heller gje ein lyd neste gang eg e på fusa, så kan me jo beundra glisene te våras (bilane)hehe, lykke til med liminga iallefall...må huska å posta noen bilder då...gjerne av golfen du hadde og, hørte den va ganske naijs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger vel bilder på profilen min der. Bilen går på os so den e ikkje so langt vekke. muligheter for å treffa den og. Er det ja. Har fått småfolk og no. Trur eg får handla på os når eg skal heim. Har ikkje fått tak i spoileren enda men det blir liming. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte det var småfolk på vei, gratulere så mye..men var nok ingen bilder på profilen din som eg kunne finne iallefall, sikkert samme problemet som eg har, eg får iallefall ikkje laste opp bilder til profilen min, får bare feil melding på det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sika og alt det andre er bra greier, men tenk om den flakser i ruten på bilen bak. Jeg har en orginal en liggende men har ikke fått montert den enda for jeg må borre hull til skruene så kvir meg litt, den er glassfiber og den er tung, hadde aldri stolt på lim der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sika og alt det andre er bra greier, men tenk om den flakser i ruten på bilen bak. Jeg har en orginal en liggende men har ikke fått montert den enda for jeg må borre hull til skruene så kvir meg litt, den er glassfiber og den er tung, hadde aldri stolt på lim der.

 

 

er egentli en av grunnen til at eg har slått i fra mg tanken med ein bakrute senker...vist en da er i feks tyskland(for å sei d på ein lovlig måte :P)og cruse på motorveien i 200-250km\t++ og driten fere av...ingen morro tanke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ein stk vinge på golfen. regner med den har vert der siden tidenes morgen, og der har det ikkje vert problem. Den henger fast den dag i dag. Men må jo innrømme at jeg ikkje har vert å cruset i 200 med den da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte det var småfolk på vei, gratulere så mye..men var nok ingen bilder på profilen din som eg kunne finne iallefall, sikkert samme problemet som eg har, eg får iallefall ikkje laste opp bilder til profilen min, får bare feil melding på det...

 

 

Ser det sto nåke ja når eg la dei inn kommer vel snart

 

Ligger noen småbilder innpå her. Er ikkje hjemme så kan ikkje legge ut

 

http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ein bra link til en side der disse blir solgt?? som ikkje koster 300kroner..

Skulle tru dem var av gull. Ser etter en som går oppå taket hele veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du bilder på linken Dag Stian???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du bilder på linken Dag Stian???

 

 

jau, nydli golf...sånne felger eg kunne tenkt meg å hatt på s4n, bare den nye typen me svart inni eikene...dene tid den sorg...har ingen bilder av s4n då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket pris da?? er vel ikkje så dyre nå.. Har nett fått tak i bilen så eg har ikkje vert hjemme. Får se en dag. Skal på soting så får vel ta noen da.. Eller du får komme å se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket pris da?? er vel ikkje så dyre nå.. Har nett fått tak i bilen så eg har ikkje vert hjemme. Får se en dag. Skal på soting så får vel ta noen da.. Eller du får komme å se

 

 

er andre ting på prio lista mi denne våren...ny clutch ++ litt mer gøy ;) så blir nok bare ny gummi på 18" mine...men hadde vert idielt med nye felger, tenkte da i 8,5x19" fremme og 9,5x19" bak...i asa felgene...tror d kom på ca 14-17k, får se ka eg bestemmer meg for...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.