#1 Skrevet April 24, 2006 Har tenkt å kjøpe to stk nye framskjermer til Golf III, og lurte på kvaliteten var der etter.. Slik som jeg har forstått det, så får vi rabatter hos både Krogslund og Veng, men det er vel fortsatt forskjellige priser mellom de to. Er kvaliteten den samme hos begge? Kan det sammenlignes med det man får kjøpt hos Møller? Hvordan skal man behandle de forskjermene før lakkering? Tectyl? Etc.. Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 No håper eg folk som har peiling svarer at veng har best kvalitet for har nettop bestilt ein del karosseri deler derfra: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 Jeg trodde begge fikk de samme delene fra Klokkerholm jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2006 Kan være heldig å få plåt med bra passform fra både Veng og Sanitas, virker som det har mest å si når i produksjonsprossesen disse har blitt banka ut med hensyn til slitasje på verktøy. Lønner seg i de fleste tilfeller å kjøpe skjermer og lignende fra Møller selv om det koster det dobbelte da du sparer utrolig mye jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 Jeg kjøpte nye ytterkanaler fra Veng(Klokkerholm), og de ser ut til å passe som k*k i Grete.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2006 Vento panseret mitt fra Veng passet ypperlig, manglet noen hull til en pakning eneste, no big deal. edit: gjorde ikke noe annet med panseret enn å slipe det å lakke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2006 sett inn innsiden av skjermen med voksmasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2006 stort sett masse bra deler fra veng. men noe mandags varer har de jo. men til den prisen får man jo det man betaler for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2006 Delte meninger rundt om her.. Så det er kanskje bedre å beholde dem jeg har (orginalt på bil) og pusse dem for rust? Elleeeeer..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2006 Kommer vel litt an på hvor "alvorlig" rusten din er? Overflaterust skulle vel la seg gjøre å fikse, men hvis det er fullt av hull/større rustskader så kan man vel kanskje begynne å vurdere litt utskifting av stål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2006 Er vel stort sett overflate rust trur jeg, lakken begynner lissom å flasse av ved siden av.. Har ikke lagt merke til no hull nei! Heldigvis ikke.. Kanskje det er bedre å pusse dette helt ned, istedenfor å kjøpe nye fra Veng og Krogslund eller? Meninger om dette folkens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2006 Kanskje det er bedre å pusse dette helt ned, istedenfor å kjøpe nye fra Veng og Krogslund eller? Meninger om dette folkens? Ville helt klart ikke byttet så lenge det ikke er altfor mye rust. De skjermene du har nå passer ihvertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2006 Hvis du skal kjøpe nye skjermer der så hør med de om de fortsatt får tak i deler fra Van Wezel. De har knallgo' passform og er like billige. De er det verdt å vente på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...