#1 Skrevet April 24, 2006 Noen gang lurt på hvorfor India har en av verdens verste trafikk-skade statistikker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 WOW: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 Utrolig bra flyt i trafikken da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2006 Så fryktelig stabilt ut. Jeg vil ikke kjøre audi'en min rundt der... Bare å dra frem volvoen å håpe jeg ikke kjører over noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 like fasinerende hver gang å se en så vannvittig bra flyt i kaoset. Første mann's rett: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2006 Jeg syns ikke det så så ille ut, ikke noe værre en Oslo i ettermiddagsrushen Det er mye MYE værre i Saigon, Vietnam!!! http://media.putfile.com/survive-saigon-short-movie Det sies at mens det er 8 mill innbyggere i Saigon, så er det 9 mill tohjulinger der, noe denne videoen beviser. Ingen bruker hjelm heller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2006 trenger jo humwee eller tanks i saigon da..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2006 Altså, når dissa terroristene skal bombe steder med mye folk. Hvorfor ta en random resturant i new york og ikke midt i det krysset der? Hadde jo drept FLERE HUNDRE ganger så mange. (ikke ment stykt mot noen vietnamesere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 26, 2006 Kunne jo drept et par tusen bare med en liten kinaputt der... Herregud, jeg er glad jeg slipper å snike meg gjennom sånn trafikk med blålys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 26, 2006 Hehehe.. værste jeg har sett! Men utrulig bra "flyt" i trafikken for å være så sinnsykt med biler/mopeder..!! Hadda fått litt angst hadde jeg skulla kjørt der ja Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 26, 2006 Omtrent like gale i Lagos der jeg var for en liten stund siden... Værste jeg har sett hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 26, 2006 Det utrolige er at folk overholder høyreregelen! Og at det er ok flyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...