#1 Skrevet April 24, 2006 Noen som er interesert i å gå sammen en gjeng og leie ett verksted? Jeg har ett lagerlokale på lohnelier i Søgne på hånda som er 130 m2.fint plass til 4-5 biler.Hvis du skulle være interesert så gi meg beskjed fort.Hvis ikke jeg finner noen å leie sammen med må jeg si det fra meg litt kjapt.Hadde i utgangspunktet flere å leie med,men nå har de trukket seg en etter en... Leia er på 4000,- i mnd.Så jo flere vi er jo billigere blir det.Hadde jo vært gøy å samlet en gjeng for mekking og litt sosialt. Ring meg (Vidar)på 95134577 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 er ikke så kjent her i strøket, men hvor langt er dette ifra Kr.sand? Det ideelle for meg er å ha et lokal som er såpass i nærheten at jeg kanskje kan ta å sykle dit dersom jeg skal ha lengre prosjekter som krever at bilen står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 Det ligger vel et par tre mil fra kr.s sentrum.Men det er jo ikke noe problem å sitte på med meg når du skal ut.Men da er du jo avhengig av meg hele tiden.Jeg har vært på leting etter lager en stund og skal du ha noe i sentrum må du minst doble prisen.Du ser selv.Du får gi en lyd hvis du er interesert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2006 Tror at det er samme lokaler som noen av kompisene mine hadde. Flott lokale. Man har tilgang til en stor felles luftkompressor. Det er flere som leier i samme bygget. Mange har også løftebukk. Prisen er vel kr.4000,- inkl. alarm. Strømmen kommer vel i tillegg. Da må man fort regne noen kroner ekstra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 Skulle så gjerne sagt ja, men med 1 år i førstegangstjeneste nå så passer det dårlig. Håper det er en gjeng som virkelig går med på dette så kan jeg evt. joine etter militæret, uten tvil. Sitter med planer og ideer for Eineser Jetta kan fort trenge en plass å stå da... Bra at noen tar intiativ til dette. Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2006 Dette var laber interesse.Sier fra meg dette lageret i morgen.Er en smule for dyrt med 4000,- alene.Synd det ikke går ann å samle en gjeng.Follogutta får det jo til,men de er vel kanskje noen flere medlemmer.Jeg går for plan b og leier meg inn hos en kompis på nodeland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2006 Jeg har vært der ute og tittet, og for meg er dette litt langt vekk.. I tillegg må vi være minst 8 stk for at dette skal være i nærheten av noe jeg kan ha råd til på månedlig basis. Så for meg er dette uaktuellt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2006 Dette var laber interesse. Synd det ikke går ann å samle en gjeng.Follogutta får det jo til,men de er vel kanskje noen flere medlemmer. Jeg skulle gjerne vært med på noe slikt, men i Follo er avstandene litt mindre enn de er her hos oss. Jeg kan ikke ha 1.5 time kjøring hver vei for å skru litt, så for mitt tilfelle måtte lokalet vært i Arendal/Grimstad-området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...