#1 Skrevet April 24, 2006 http://videos.streetfire.net/category/Audi/0/525E7E9C-4447-4464-8A12-10C58A47D556.htm :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 Har vært posta før en gang, + at den filmen blir spolt fremover, går egentlig ikke så fort.....Værtfall ikke den jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2006 Også er vel dette en S4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2006 Det der får jeg og til, på blank is, hvis jeg har flax Iskald sjåfør da, ganske nære de midt delerne på veiene inn i rundkjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2006 Første gang jeg har sett en fyr med flat pedal lage kø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2006 Har også sett den i litt mindre hastighet ja. Uansett...god kontroll har han da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2006 ønsker lykke til til andre som har lyst til å prøve det der.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 Virker som han har stålkontroll da! artig video! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 er litt kald når man gjør slikt midt i trafikken. Er jo masse biler som kjører i rundkjøringen samtidig med han... Konge å turt å gjøre sånt + hatt bil som klarer det. Min s6 hadde aldri i livet hatt nok krefter til dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 er litt kald når man gjør slikt midt i trafikken. Er jo masse biler som kjører i rundkjøringen samtidig med han... Konge å turt å gjøre sånt + hatt bil som klarer det. Min s6 hadde aldri i livet hatt nok krefter til dette... med 15" 195-50 vinterdekk på våt asfalt så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...